|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, för några dagars sen så slutade... färdatorn stereon elhissarna centrallåset vindrutetorkarna ...att fungera, det bara slocknade när jag körde, sen började det att fungera lite senare igen, sen la det av igen. "Glapp" ngn stans? men var ska man leta? Sitter detta sammankopplat ngnstans där man kan kolla? | |
|
Kolla "huvudsäkringen" på hö stötdämpartorn i motorrum. Ser ut som en klump på kabeln. Troligtvis glapp i den. FAF |
|
| hmmm, på högra stötdämpartorn? är det mitt högra när jag sitter i bilen eller mitt högra när jag står framför bilen? sitter det en säkring mitt på kabeln? kan du förklara lite mer specifikt, har ingen aning var huvudsäkrningen sitter/är...:P | |
|
1, Alltid från förarplatsen räknat. 2, Jag tror inte din sitter på stötdämpartornet utan under baksätet. Återigen på höger sida. *BAWORAK* |
|
| följ + kabeln från batteriet bara några cm in på kabeln ska de sitta en huvudsäkring. den är nog överdragen med en svart gummi "hylsa" det var min i alla fall. när min sån va av hade ja likadana symptom. | |
| okej, jag får tacka för tipsen, kollade lite under baksätet innan där batteriet sitter men hittade inget, får väl ut och titta lite nogare ;P tyvm allihopa ;P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.