|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet något mer om den? Finns tydligen som 320d & 325i. Det ingår Comfort-, Dynamic-, Advantage- & Förvaringspaket. Det jag mest undrar över är att lack, läderklädsel, innertak & mattor är i Individualutförande. Någon som vet mer? pris från 349900kr. Synd att man inte är på gång att köpa en E91 just nu.. M v h | |
|
Har varit och kollat på en Stockholm Open Edition bil hos en ÅF idag och det gäller alltså 320d eller 325i med följande utrustning: Comfort, Dynamic, Advantage & Förvaringspaketen, Isofix, 17" style 159 fälgar. Dessutom följande Individualutrustning: Velourmattor, instegslister, innertak i antracit, azuritsvart metalic & läderklädsel Dakota tvåfärgad svart/grå. Finns även ett antal bilar med automatlåda. Tyvärr går det inte att välja till annan utrustning då det endast är lagerbilar. Tur är väl det för jag ska väl suga på min nuvarande karamell ett tag till :) Snygg var den iaf. M v h |
|
|
Är detta touring eller sedan ? 349, är det inklusive det du listat ? (från?) |
|
|
Det är Touring och 349900 gäller för 320d inkl det listade och med manuell låda. Har dock inte koll på om det är de nya motorerna, d.v.s. 177 hk 320d och 3 liters 325i. Jag gissar att det är det iaf. M v h |
|
| OK tack så mycket ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.