AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.813

Har jag gjort rätt val

Sida 2 av 2
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
då innebär det att du gav ca 370-380 för själva bilen? billigaste just nu som jag kunde hitta kostar ca 80000usd. Säker på att du inte har köpt en s.k flood bil dvs en bil som har varit med om översvämmning, är rätt vanligt med sådana. Hur är bilen beskriven av säljaren, skick, mil, utr osv?

Hittar du en till för detta pris, säg till! ;)
Strålande med en M6:a =)

Det är klart att du ska köra den på vintern, det är då man vill ha en skön, driftsäker och modern bil.
Kräng på vintersulor på org fälgarna

Klart den skall köras. Det är ju ingen Jaguar E-type eller Bel-air 57 utan en lyxig bruksbil.
BMW i segeltorp (sätra) har en M6 för provkörning.
Har själv fått provköra nya M3:an där. Det är bara att ring och boka tid antar jag?

//Rop
har en fråga bara, köpte du den av ett företag eller säljer dom fler bilar så billigt kan du länka adressen till dom mvh,
Man köper ju bilen för att köra den.
Kör på bara
Man köper ju bilen för att köra den.
Kör på bara
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

fick du nån bil :)

BMW - När du älskar att skruva...
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ja du har gjort rätt val, brutalt val som första köpta BMW:) det finns 18" vinterdäck hos BMW till bilen. Medlemskap i bmwcs.com ger dessutom rabatt och körövningar typ bana mm anordnas. Jag körde en M6 10 varv på Mantorp, en speciell upplevelse. Sedan när man sätter sig i en F430 märker man skillnaden. till pengar i det prisområdet gör du ett klipp. Länk har bra körkurser där man lär sig hantera ett sådant veritabelt monster till bil för den kräver sin kunskap för att kunna nyttjas rätt. 99 oktan på Shell är optimalt!
Lycka till!
Asken
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
Länge sedan han var inloggad. Skumt! Lurad eller lurats??
Blev det någon bil eller bara snack !!
Aq
753
Aquilla
M5 3.6 - 90 Macaoblau Metallic
M5 3.8 - 93 Diamantschwarz Metallic
518i - 82 Alpinweiss
540ia - 95 Calypsorot metallic
bara nicket "'äger en m6a" får en att undra :P
//
619
///Peter
540iAT -99 Individual
M5 3.6 -90
316i Compact -97
Race E34 Turbo 650hp/830nm
En mytomanisk materialist voyerist!
Han kanske är helt upptagen med att köra med sin bil ;)
har inte tid med forum och drömmar? Han kanske lever sin dröm just nu
8)=)

Lasse Karlsson
500 papp för en M6:a med 500 mil på mätaren????? Risk för att vederbörande gått på en rejäl mina!! Eller??

HA DET!
kilroy
Ytterligare en tråd där trådskaparen uppenbarligen har som enda avsikt att driva med AP´s medlemmar. Tråden andades ju fake från första sekunden.

Medlemsnamnet säger allt.

Uppenbarligen lurade han en del...som vanligt.

Mvh kilroy

"Jag är inte bara dryg...jag är skåning också"

Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Vet att de har rullat/rullar en svart M6:a här i stan. Vet dock inte om de är samma ägare som trådskaparen.

Om jag inte minns helt fel så va den till salu på Autovation här i stan för ett tag sedan.

///Micke
M5:an
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.