AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.812

Har jag gjort rätt val

Sida 1 av 2
Har köpt den på kort bara lite nervös inför träffen med bilen , någon som har provat en m6a ? går dom bra ?
Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Klart att dom går bra. Men allt e ju realtivt till vad man jämnför med. Såg att du bor i Gävle. Får du väl bjuda på en tur :)

///Micke
ok stoppa mej på stan nån gång då
pg_ice
går dom bra ?
snacka om impulsköp :)
låter som du inte vet vilken bil du köper stämmer det?
Har aldrig suttit i en 6 serie inte heller ägt en bmw men nu vart det en lite snabbt beslutat, har tittat o drömt om en förut men det har känts som långt borta
pg_ice
problemet är nog att dom går så bra så att du riskerar att bli av med lappen istället :)

500hp är ju egentligen inget för vanliga vägar.
ett tips är att köra bilen på bana innan så du lär dig att hantera den och lär dig vart gränserna ligger.
känns som körnigen kommer jag att klara , skall bli jäkligt roligt att få den , hoppas att det är bra komfort i den oxså inte bara muskler
pg_ice
lite kött på benen

Länk

Länk
får man veta vilken färg,utrustning m.m den har? och pris kanske?
Svart ,det mesta i utr.väg jag har givit 500 tullad, frakt, besiktad o klar för sverige
Du har Power Post
verkar vara ett väldigt bra pris i alla fall :D
En svart M6a, tror inte du kommer att bli besviken =)
Du kommer att få ett stort leende när du kör bilen..

Mvh Jens
ja jag är inte långt ifrån att hamna på mentalsjukhus om jag inte får den snart, beställde den 25 juli så det har varit tufft att vänta men nu är det nära
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
moms inräknat i 500k? verkar för billigt nästan...
totalt med besiktning o allt
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Pelle;
Det beror ju på skicket, utr och miltalet. ;)

M V H
Stephan

Min bil: Länk
25 juli, då förstår jag att du nästan är ett nervvrak ;)
Synd att du får den så nära vintern, men du kommer att längta till våren. Sen har du något att putsa på i vinter =)

Mvh Jens
vänta till våren! det blir nog till att leta 19" dubbdäck , finns inte så många kanske, vilka fälgar passa på 06-m6a,några tipps på läckra fälgar? ( det är ju antispnn på den ju :)
En M6a som vinterbil, kanske inget jag skulle valt.
Känns lite synd på en så fin bil..
Men det är du som ska ha den, misstänker antispinnen lär få jobba :)

Mvh Jens
ja lite tråkit är det ju kanske låter den stå i garaget till våren , men det är ju inte kul heller
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.