AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.286

Styling till BMW E30?

Tjena!

Jag skulle vilja få lite tips på svenska hemsidor som säljer styling till E30.

Bodykit, Angeleyes, vita blinkers m.m. och prylarna ska ju vara E-märkta så man inte får nedslag vid besiktning.

När det gäller sänkning av E30 vad tycker ni är snyggt, sänka lika mycket fram och bak eller sänka lite mera fram än bak? tänkte mig en sänkning runt 35mm.

Vart finns det prisvärda sportavgassystem?

Snap-off rattnav är såna godkända av SBP?

Länk har bodykit till E30. Om det är snyggt är en smaksak. Men enligt mig, nej.

Länk har även de prylar till E30 som ser rätt ok ut.

Dock tycker jag du hellre skall leta upp ett begagnat M-paket då det ser överlägset bäst ut, enligt mig.
Skall du ha angeleyes tycker jag du skall titta mot Tyskland.
Finns mycket på företag på ebay.
Betydligt bättre priser än i Sverige. Räkna med ca. 40% av det svenska priset.
Tackar för tipsen! :)

Jo, det har du ju rätt i om man tycker det är snyggt eller ej, men det är ju också upp till ägaren hur han vill ha bilen ;)

Sen så tänker jag lite såhär... har man en seg motor utan effekt så kan man istället styla till den så den blir speciell.
Jo, saker utomlands brukar kunna ha bättre priser men jag är lite tveksam att köpa saker direkt från andra länder.

Men hur blir det med euro vs kronan och priset när det ska skickas till sverige?
Jag har betalat i förskott via internetbank. Där kan man välja vilken valuta man vill betala med.
Annars kan man betala med kort, eller det kanske säkraste, paypal.
Okej, tack för tipset :)

När det gäller stylingfirmor från sverige, vilka är "ökända" och som man helst ska hålla sig undan för när det gäller kvalitén på bodykits, transportskador m.m.
Nån med nå bra tips på snygga handbromsdamasker?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.