|
|
|
|---|---|
|
Jag lyckades backa för nära en vägg när jag skulle parkera idag och drog sönder kåpan på backspegeln. Först blev jag skitsur men kom snabbt in i tankar om att det var en perfekt ursäkt att skaffa M-speglar under vintern. Nu undrar jag om nån låtit BMW stå för hela kalaset och vad det isf. kostat. Jag är rätt lat av mig och orkar knappt tänka på att ta isär dörrarna själv.. Ska låta byta låsmotorn på passagerarsidan samtidigt. Såå.. Har någon nån ungefärlig prisbild? "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" | |
|
Hej! Jag köpte speglarna av samma anledning som du..den ena gick sönder vid vridning,,sen gjorde jag jobbet själv och det är inte svårt men dörrsidorna måste ju tas bort....är bara så. Priset på speglarna ligger idag runt 4000:- paret sen skall de lackas då är de uppe i närmare 5000kr. Sen gissar jag att BMW vill ha en 1000-1500kr för jobbet så räkna med ca 6000-6500kr totalt. Men du kommer bli nöjd när du ser resultatet även om det är dyrt kan tyckas. Lycka till //Z3Kent. Min bil 2007 Länk |
|
|
3800 gav jag för speglarna 500 för lackeringen jobbet fixade min pappa men det såg inte ut att var så svårt tog nån timme.. men det är fa så mycket snyggare nu.. Köp :) \\\Linus |
|
|
vad har du för färg? Mmm Coupe |
|
|
Anders, om du kollar på Limpsson's bilder så är dom röda. Och visst är dom mycket snyggare än originalet. /Janne Min Z3. Länk |
|
|
Anders, förstod nu att du ville veta vilken färg det var på dom vid köpet, eller?! //Janne /Janne Min Z3. Länk |
|
|
Eller så kanske man har ett par liggande på hyllan med matchade gälar. ;0) Mmm Coupe |
|
|
MIN Z är cosmossvart iaf. "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" |
|
|
artic silver.. Mmm Coupe |
|
|
Okej..? Om jag inte missuppfattat nåt nu.. Hur mycket vill du ha? "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.