|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet nåt om min gamla 3,6:a? Lever den? Hur mår den? Mmmm.... Mvh | |
|
Som till andra tidigare förfrågningar som skett; Skicka ett SMS med reg.nr. till Vägverket (71456)... alt. få ett fax hem med mer utförlig info. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Redan gjort men den kan ju vara död ändå o stå nånstans?! ;) | |
|
Det reg. nummret hade passat bra på en hardtop-jänkare med bigblock ;) AE |
|
| Ligger till salu nu: Länk | |
|
Vad vill ni veta om den? Martin Cederwall - Ägare sedan 3 år tillbaka. |
|
| Ser ju riktigt nice ut:D Det enda som ser lite skumt ut är höjden i fram sen är det ngt jag inte direkt kan sätta fingret på som ser skumt ut dock kan det bero på dom svart lackade fälgarna?.Men helt klart en snygg bil är det iaf på bilderna & säkert irl oxå. | |
|
En fråga har detta med bilen i fråga att göra?Länk |
|
|
Hej produce1! Det stämmer att bilen är luite högre fram. Anledningen är att det sitter nya fjädrar fram pga att dom gamla inte gick igenom besiktningen 2006. Och ska jag va ärlig så är du inte ensam om att reta dig på det ;) Eventuellt kan fjädrarna bytas om det kommer en seriös köpare. Frågan ovan gäller samma bil. Hösten 2005 så spräckte jag fronten. Jag fick tag i en helt komplett front med krockbalk och allt så för att slippa hålla på att byta balk mellan dom båda stötfångarna så visade det sig att det bara att montera på (sånt gillar vi :) Tror till och med jag har den gamla stötfångaren och krockbalken kvar. |
|
|
Aha då va jag inte ute på hal is då:D Tycker du ska fixa det till & med kapa dom eller ngt bara den får rätta formen.Fast vad kan igentligen 2 st fjädrar kosta inte så mkt att man behöver snålkapa iaf hehe men ändå fixa det så e den iaf en bil i min smak;) |
|
|
Kapa är inte riktigt min grej, blir andra fjädrar isåfall. Ring mig om du är seriöst intresserad så får du kolla på bilen. |
|
|
Tjena Cederwall. Vad bytte du för att få den gå rent? Hade ett h-e med det när jag ägde den, gick typ på 5 cylindrar även fast jag bytte typ allt. Mvh |
|
|
Tjena! Jag fick äran att byta dom "otroligt billiga" tändkablarna. Tror det va 4ans kabel som va kass. Har gått som en klocka efter det. (Tog dock ett tag innan jag hittade det). Vevaxelgivaren gick sönder 1 gång oxå, men det har nog inte med det o göra. Då stendog den bara. |
|
| Okej. Där ser man! =) Roligt att den lever fortfarande! | |
|
hehe njae jag är inte köpare direkt.Dock så byte jag min m3 mot en m5 e34 idag. Gillade bara stuket på den :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.