AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
946

328 börjar bli trött

Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
min 328 börjar bli ganska trött av sig, fast bara ibland...vad är mest troligt "fel"
luftfilter? eller 18"fälgarna? eller annat tips?
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Kan du beskriva de lite nogrannare? svårt att försöka luska ut problemet utan att veta hur de upplevs...
En sak iaf...om den nu är slö "ibland" så kan de ju knappast bero att du satt dit 18" :)
Men som du nämner,luftfiltret! om de inte är bytt på länge så kan de ju va rätt igensatt...då kan bilen bli riktigt trött!
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Luftfiltret byter man ju inte hipp som happ! utan det är ju EN del i servicen vilket har vissa intervall. Lär ju vara något annat ex luftmasse mätare, trasig katt?

Mvh Danne
Visa användare
8.665
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
För att direkt kunna avgöra om det är luftfiltret så ta bara ur det och se efter om det kan vara det. Enklaste manövern man kan göra på en bil förutom ta bort fronten på stereon.

Jag säger som Daniel, det lär vara nåt annat...

Mvh Johan
Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
Grelle: så ska du inte säga, har ett helvete när ja ska ta bort fronten på min stereo....brukar låta den sitta kvar istället

och jag har haft bilen ett år nu och har inte bytt nån gång
Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
Förmodligen inbillar du dig, eller så tankar du ibland nånstans där de har taskig soppa, det kanske är för varmt/kallt/fuktigt/torrt i luften för att bilen ska trivas, iom att du skriver att det märks ibland.

Min bil: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.