|
|
|
|---|---|
|
tjena mitt clås har blivit märkligt så jag kan bara andvända mig av bagageluckan att LÅSA med clåset.. men om jag vill öppna med clåset så går det inte. det är bara bagagelåset som clåset reagerar på och då är det bara vid låsning. förardörren har funkat förut men inte nu. vad har gått fel? Mvh Timmy | |
| det kan ju vara någon kabel som har hoppat lös från c-låsmotorn i dörren och c-låsmotorn i bagage. annars kan någon kabel gått av nånstans. | |
|
i dörren så var alla kablar på plats.. hur kommer det sig att det bara går o låsa men inte öppna?`kan det fortfarande va kablar då? eller är det ngt annat som är fel? det var samma när förardörren funkade att det bara gick o låsa.- |
|
| jo det är kablar för att när du låser kommer strömmen från en annan kabel än när du låser upp. motorn måste ju få ström andra vägen för att den ska kunna öppna också. | |
| kabelbrott på bakluckan | |
| och i dörren... bakluckan funkar inte nu hellr efter att jag rört lite bakom högtalren fram... | |
| bakom högtalaren fram går massa kablar, någon kanske har gått av eller lossnat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.