|
|
|
|---|---|
|
kAN JAG KÖPA BILTEMAS BROMSKLOSSAR TILL MIN 520 E 34? vAR KÖPER JAG SLANGEN TILL VEVHUSVENTILATIONEN OM JAG INTE VILL KÖPA FRÅN MÄRKESVERKSTADEN. vAD ÄR DET FÖR TUNNARE SLANG SOM SITTER UNDER DEN GRÖVRE SLANGEN SOM KOMMER FRÅN VEVHUSVENTILATIONEN OCH VART SKALL DEN KOPPLAS? tACK PÅ FÖRHAND | |
|
Länk Kolla på länken,där bör du hitta dina eftersökta slangar..sedan så är det billigt att köpa dessa på BMW+att du möjligen får rätt slangar om du åker in o pratar med "reservdelsguben" också..... Biltema?...Tja,nog kan du väl köpa klossarna där(ska inte börja en tråd om Biltema igen ;)) Mvh Janne. |
|
|
Tack för det Janne. Jag förstår att slangarna inte kan vara så dyra på märkesverkstaden det är bara det att det skurit sig mellan verkstade och mig, men det finns givetvis märkeverkstäder på andra håll. Du har ingen aning om var den tunnare slangen skall var kopplad den har gått av och jag hittar ingen slangstump eller koppling där den suttit. |
|
|
Njae ,vet inte det exakt...Vevhusventilationsslangarna går på din bil till insuget,någonstans mellan lmm och gasspjället...BORDE då göra det :) Gissar på att det är "ganska så trångt" där på just din motortyp,men men.. Huruvida den "lilla slangen" är fastsatt däromkring vet jag inte...Har du någon bra verkstadshandbok så kanske du hittar någon bättre skiss på konfigurationen just på din bil... Eller så väntar du en smula till på att någon som har jobbat med detta byte skriver ner något..förhoppningsvis. Mvh Janne. |
|
| Kan du inte ta en bil av motorn och delen du beskriver och länka här så ser vi mer exakt vad det är för del. | |
| Skall försöka göra det. Slangen sitter i kopplingen som kopplas fast i ventilkåpan. På länken som Janne skickade så är den märkt som nr 5 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.