AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
459

Nästa träff ?

jo
232
johanaxelson
3.5 CSi -74
330dA kombi -03
R1100S - 02
Jag missade dom andra träffarna och är nyfiken på nästa.

Är det nåt planerat ?

Kollade in bilderna och insåg att det måste komma lite riktiga BMW också, inte bara nya japankopior ;-)
Tja!

Vet inte om vi ska ha en här i Sthlm på onsdag... Kanske blir ont om tid då vi inte har planerat något än... Möjligt att vi kör den 8:e maj... Vad tycker ni???

Mvh Tobbe
P.S Håller med om att lite äldre bimmers ska va med också! =) 3.5 CSI låter kanon! =) Välkommen!

Mvh Tobbe
Jag tycker att vi träffas vid Drottningholms Slott på onsdag 1/5 vid säg 17:30 för att sen åka till Brostugan.

Länk
Dino
Jag håller med Maltek , under förutsättningen att det är bra väder då.

M-MotorSport
Richie L
Onsdag låter bra

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!

BMWCS #04797
netsix
Alla (nästan) är ju lediga på onsdag så då är det ett ypperligt tillfälle att träffas, man har ju hela dan på sig att ta sig dit. Jag åker dit iaf. Blir det samma parkering igen?
Det tråkiga är att jag hinner inte sänka bilen till dess, tid på verkstaden på torsdag först.

/netsix

Länk

jo
232
johanaxelson
3.5 CSi -74
330dA kombi -03
R1100S - 02
jag är på, bara man hunnit marschera klart...
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Jag har inte fått på en enda pryttel än, eftersom det ska vara så svårt att få tid hos lackeraren. Men jag ORKAR inte vänta ut hela sommaren utan kommer på onsdag i min renrasiga 320. Kan förstås vara roligt att se före- och efterbilder!
I´ll be there.
Ko
663
Koffe
320iC -93
Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra på tisdag kväll (onsdag morgon?) än... Men jag dyker nog upp om jag kan köra =)

Ska vi hugga "1:a" parkeringen den här gången? Den är ju asfalterad... (väl?)

//Koffe
Kanske e bäst om någon kommer skriver ett inlägg då... =) Vart, när??? Håller med Koffe att vi kan ses vid den första parkeringen (om den e asfalterad). Jäkla jobbit bara att jag inte har fått på mina 17-tummare än =( Måste ha nya däck på 2 av dem! =) Kan ju lägga upp lite bilder om ni vill se??? De e jätte fina! :-D

Mvh Tobias

P.S Om vi får med oss många på onsdag så måste vi ha många DV-Kameror! =) Denna gången måste vi filma! Om vi kan ses tidigt så kan vi ju filma innan vi åker till brois!
Hej igen!

Här kommer lite bilder om ni har lust att titta! =)

Länk

Vad tycker ni??? :-D

Mvh Tobias
BMW E39
Tobias, duktigt slitet hehe!
ps. Hur länge kan man börna tills de ser ut så där?

Mvh
Matteus
Vet inte =) Jag köpte dem i fredags och är nu i behov av 2 sulor... Helst Goodyear Eagle F1 225/45-17 och med minst 4mm kvar. Någon som har???? =)

Mvh Tobias
fo
242
foo
328iC '96
Tobias: Fälgarna är kanonfina på bilderna!

Onsdag: Tänker komma om vädret tillåter.

/foo
Du kan köpa min F1:or med 2mm kvar! hehe......

Mvh
Patrik 325i -92
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
Jag dyker upp där jag också!

Johanaxelson:Hoppas en 635:A CSi kvalificerar sig som en riktig BMW.

MVH Jörgen
jo
232
johanaxelson
3.5 CSi -74
330dA kombi -03
R1100S - 02
den har hajnos och riktig njure så den är godkänd :) Också en klassiker.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.