|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om denna M3? Länk | |
|
Hej! För ca 1.5 månader sedan så låg den ute på blocket med 11000-12000 mil på mätaren och nu har den helt plötsligt gått ner till 4500 mil...hmm skumt luktar fiffel där |
|
| Det skulle finnas en databas här på Autopower med bilar som har en tveksam historia bakom sig eller varit krockad/fusklagad.Det skulle inte vara så kul om man tex köper den E60 M5an som var så tok smäld så att dom bytte hela karossen på den. | |
|
Hej.Rent spontant så är priset (och milen) på denna m3:a alldelse för lågt,bör väl ligga en 20-30 k högre,så något stämmer säkert inte med denna m3. mvh Tony. m3 coupe-94 |
|
|
Tror priset är ganska lagom. Sen har jag också för mig att denna låg ute för ett litet tag sen med 11k på mätaren.. Mvh Markus |
|
pg_ice |
M3 E36 ska vara Coupe! nuff said :) så priset är helt riktigt mer än så är en Sedan M3a inte värd. |
|
Hej,hur stor skillnad är priset mellan en coupe o en sedan? ex 98:a m3,tycker man ser priser på coupe 96, på ca: 120000: Tony. m3 coupe-94 |
|
pg_ice |
M3 Sedan är nog mer svårsåld därför måste dom gå ner i pris. 10-15 lägre tippar jag på |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.