|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Det löste sig nu, en kollega på jobbet hade telia-mobil och den funka och ringa med. (Kundtjänsttjejen kunde inte rikitgt förklara vad som vad som blivit fel mer än att hon lovade att det hela skulle ordna sig :-) (hade nämligen fått en faktura från mitt gamla försäkringsbolag också, och det var de som uppmärksammat att ingen ny försäkring fanns på bilen ...) |
|
|
Jag tecknade försäkring på 318 nu... men premien blev nästan 1000:- högre på kvitensen än utlovade priset när jag räknade fram det.. mycket märkligt. Mailade dem och bad dem förklara...men det känns väl tveksamt om det blir något svar. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Sanslöst. Jag fick halva kostnaden hos Atava gentemot Länsförsäkringar! Från 21 000 till 11 000... Kanske dags att ändra! |
|
|
Helförsäkring för en 120d hos Vesta kostar mig 23'000:-/år. Tror nog jag kikar på andra bolag. hehe. 23 år i Stockholm. Härliga priser! =) |
|
| Vesta var mycket bättre på allt för mig. | |
| Pratade med vesta nyss 27 000:- mot 14500:- hos atava. Tror nog jag stannar kvar hos atava. 21 år i centrala norrköping | |
| Det är roligt med försäkringar. Kollade nyss med Atava på min 540 och dom ville ha 14500:-. Vesta 8500:-... | |
| Jag tycker atava verkar ha blivit lite dyrare efter ett tag på marknaden.. | |
|
Idag var det julafton för mig. 10.364kr/1500mil/helår för helförsäkring med allt extra till hos Vesta. 330i E90, 29år i Rågsved(!) :D Nästan halva priset när jag jämförde mot andra bolag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.