|
|
|
|---|---|
|
Har en rostig reflektor på mitt ena helljus. De andra är väl lite åtgångna de med. Funderar på att byta alla 4 lyktorna. Är det likadana på E34? Och kanske E30? Hur är ljuset i de piratversioner som säljs på typ ebay? Det är ju iofs ingen höjdare i originalen heller. Någon som testat? | |
| Jag tror(?) de är samma som E34. Pirat (antar jag att det är) finns även på Biltema. 500:- typ. Även halvljus finns. Undrar hur det funkar. Det är ju någon sorts projektorstrålkastare. Har pirater brytt sig om att kopiera och sälja detta för 500:-, eller går det att få tag på Hella så billigt? 500:- är iofs säkert betydligt mer än BMW gav för Hella den gång i tiden de bygde bilen. | |
|
Kollade lite på www.realoem.com och det verkar som att E32 och E34 har samma strålkastarinsats (kolla själv för säkerhets skull). Alltså borde prylarna som www.biltema.se säljer till E34 passa. Helljus 400:-, Halvljus 500:- Vet ej något om kvalitén dock, eller ens om det är projektorlampa i halvljuset. Finns ingen bild på Biltemas site. |
|
|
Det är exakt samma strålkastare och hållare på E32 och E34. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.