|
|
|
|---|---|
|
Inbjudan för er som gillar bankörning: Länk BMW Club Schweden-BMW SportClub | |
|
Har jag tur får jag hjälp att laga min bil den helgen eller helgen efter, så jag missar denna träff också! Men man får se det från den ljusa sidan, i vår när snön smälter är det mesta bytt och nytt så då står den redo för nya ävetyr. Ha så kul. MVH Richard |
|
|
Du har ju knappt varit på banan denna säsong Richard. Hoppas att du hinner fixa bilen till vårträffen i maj. BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
| Jag är i närheten av Knutstorp i helgen. Är det okej att komma och titta på er som ska köra? | |
|
Har du vägarna förbi så titta in och hälsa. BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
|
Härmed aviseras besök från Norr. Jag och Niklas "Koni" kommer ner för att lufta hans håriga M3 GTR på banan och träffa trevligt folk! Vi drar om 2 timmar. =) Vi ses där! --- Going sideways. |
|
|
OK, får man en summering av helgen då? Gärna med bilder och film och allt! (Jag är inte lite kräsen, jag är mycket kräsen!). Hobbe: Nä det blev inte så mycket denna säsong heller, men bilen ska fixas nu på lördag, sen väntar antingen Mantorp i vår eller Nürburgring, lite beroende på vad som passar bäst in i tiden. Sen hoppas jag på att kunna besöka flera BMW klubb/sport klubb träffar. MVH Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.