|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Grattis, Häggman, du har precis skaffat dig världens bästa bil! :) Njut! |
|
| de finns väl en hel del e65or som rullar efter vägarna tycker jag ,o jag är hel nöjd med minn 760 vilket drag, härlig bil lite mera motor i denna mot 750 e38an. | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Jag kan bara hålla med bekväm, rymlig, tyst och allt det där, mend en e ju så ful!! Jag tycker det är den fulaste av dem alla. Jag har bytt upp mig med en 4 års intervall av 7 serien sedan 1986, och borde ha bytt bort eller sålt min underbara 735:a E38 men jag vet inte vad jag ska byta till?? en 7 serie blir det inte igen, p.g.a Diplomerad av leathermaster |
| äh de tyckte jag också när den komm,mann vänjer sig. | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Haha jag kanske ska vänta ett år till med bilbytet, ja man kanske vänjer sig... Diplomerad av leathermaster |
|
Pre-faceliften är ful direkt bakifrån tyvärr. Sedd i profil, på sidorna och framifrån tycker jag den är riktigt snygg och maffig. Direkt i profil ser bilen ut litesom en cupé där bak(I like). Men faceliften med 20" "y-eker" bmw original är så in i helvete snygg, funderar på att köpa en sådan till nästa år(dock USA import) Förresten kan jag nämna att vi idag parkerade bredvid en e38 Lang, Och kan bara säga att e38an såg liten ut |
|
| med 21 alpina fälgar så blir de stil på kärran. | |
|
Eller varför inte köra 22" kromade bling bling hiphop? Skämt åsido.. Alpina 21" och M-sport bbs 20" är de läckraste fälgarna man kan slänga på en e65a |
|
|
Tja om man hade era vägar i söder så skulle man ju kunna ha vilka läckra fälgar som helst. Själv har jag 265/35-18 och bilen studsar som en epatraktor.....så därför tittar jag efter en 745 med standard diemension på fälgarna...kanske inte snyggast men bilen går garanterat komfortablare. "Jag brukar jämföra breda lågrofildäck med högklackade damskor....snyggt men knappast praktiskt" |
|
| standard ? de finns väl från 17 -19tum ,själv har jag 19 o275-40 bak 245-45 fram tycker den går mjukt o fint. | |
| Har inga problem med komforten med 21" alpina, går hur tyst och mjukt som helst, tror det där beror mycket på däckfabrikatet också. Tror även att nivåregleringen bidrar till att bilen upplevs som tystare. | |
| Jo visst min 528:a går ochså tyst och mjukt när jag åker E4 från Umeå till sundsvall men här uppe i Storuman e det ett rent.....H-vte...självklart går ju 7:an med lågprofildäck mycket mjukare men jag skulle vilja prova. Där de finns att provköra är det ju bara fina vägar. | |
| Själv bor jag uppe i Gällivare, alltså riktiga norländska inlandet. Med allt vad det innebär gällande vägar. och min 745a med 275/40/19 trivs man väldigt bra i på dessa vägar. | |
| Tyvärr har jag inte haft tillfälle att prova någon 745:a än ..här uppe finns ju inga till salu. Alla åker ju XC70 här...men jag bläddrar i broschyrer och drömmer mig bort. | |
| haha, jodu det finns flera xc70 D5 än innevånare. Men du får komma hit, finns tre stycket 745or till salu i gällivare ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.