|
|
|
|---|---|
| har hört att man kan göra de fast de är dyrt, någon som vet något om detta? | |
|
Vad exakt menar du med att konvertera? /Andy |
|
| Man kan byta cd-växlare samt radio-modul till nyare(from 2006?)och därigenom få MP3 stöd med ID-taggar men det går löst på ca 10000kr sist jag kollade.Detta om man vill ha bmw original dvs | |
|
Köp en icelink 100 eller 300 så får du id3 stöd utan att byta radiomodul till betydligt lägre pris samt kan använda usb minne eller ipod för låtarna. /Andy |
|
| Ngn som kört med icelink 300 ihop med en portabel hdd? Min fundering är om det går segt vid start samt vid låtbyten eller om det går lika fort som med cd-växlaren? ID3 ihop med BM24+navi? | |
|
ID3 fungerar ihop med BM24 om du kör icelink. Om du däremot byter till en MP3 kompatibel cdväxlare så klarar inte BM24an att visa ID3. /Andy |
|
| Nej då måste en nyare radiomodul monteras(Länk ) det vet jag , tänkte mer på om icelink 300 ihop med usb hdd även visade ID3 taggar eller om man måste köra 300 ihop med en mp3-spelare för att få det. | |
|
Om ID3 på 300 fungerar med en MP3 spelare och en BM24 så borde inte begränsningen för ID3 visning ihop med HDD ligga i radion utan isåfall i icelinkens möjlighet att hämta ID3 direkt från filen på hårddisken. Dvs ingen skillnad mellan BM24 och BM54 här. Var det så du menade? /Andy |
|
| Japp det var det jag menade , tack! | |
| okej, men kan man ha en ice<link även om man inte har en cd-växlare? | |
|
Absolut, Icelinken ersätter i de flesta fall cdväxlaren, enbart med den dyrare modellen så kan man behålla cdväxlaren. /Andy |
|
| vad bra då var de bara att beställa då :) | |
| Korrektion: Man kan behålla växlaren ihop med 300 OCH 100 med en switch för 690kr | |
| Skillnade imellan 100 och 300 är att 300 har en usb ingång för t.ex en HDD elle usb minne | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.