|
|
|
|---|---|
|
Tja tänkte bara höra om ni vet vart man kan få tag på bakre sportljuddämpare till en bmw 525i E34 med org. avgas system? Tacksam för svar | |
| Motornord har väl supersprint som bara är bakre delen. [url=Länk hittar du det. | |
| Okej, tackar.. | |
|
Annars har Avgaspiraten Länk om du inte vill lägga 6-7000 på endast en slutburk! Dom bygger i dubbla 2.5" rör helavägen efter katten till "deras" slutburk som är i rostfritt för 6500 kr (tips skippa mellandämpen för ljudets skull) Mvh Danne |
|
| Gällande avgassytem i samtliga utformanden (nya dock) så kan man kontakta Becur AB i Bureå strax söder om Skellefteå. Bra priser samt hänsyn till egna öskemål. Kan bli besvärligt om du bor långt söderut. Mvh Fahlman | |
| Danne: Okej, låter bra det..kan man inte bara köpa en sista burk av avgaspiraten då som går på org. röret?, och förresten vad säger bilprovningen om man skippar mellanburken ? | |
| Länk | |
| öö det där var väll ändå org. ljuddämpare om jag inte såg helt fel? | |
| Supersprint e34 525i dubbla slutrör 4 195,00 kr,ligger tillockmed på förstasidan. | |
|
I urvalet av avgassystem tillverkare så finns även Simons, som har färdiga sportsystem till bra pris till E34 520-535i Länk Länk Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
Jag lånar tråden lite om det är ok? Jag letar efter sportsystem till min 518 med m40 motorn. Inte just för efektökningens skull just mer för lite bättre ljud. Ser avgas systemen lika ut efter mitten på 518 och 520 eller måste man hitta ett som är gjort till m40? |
|
|
TheMan: Jämför själv via RealOEM. Här är länkar iallafall: 518i: Länk Länk 520i: Länk Länk Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
| Jag fattar inte riktigt men av vad jag kan se så är svaret på min fråga Nej... Så då är urvalet av sportsystem ganska begränsat till m40 motorerna om man då inte vill svetsa ett eget :P | |
| Finns det priser på färdiga avgassystem från Simons? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.