|
|
|
|---|---|
|
Blir lite less på denna annons "E21 -e30" under delar. Den läggs in varje dag och innehåller b.la tändkablar varav en kass. Inget fel med det men det har pågått i över 1års tid och letar men e21 delar så blir man så less å se den Är det ok å skripta in samma annons år ut å år in. Jag menar tillslut så måste ju nån behöva 5tändkablar | |
| Är det inte frivilligt att läsa annonser? Varför ideligen läsa sånt man retar aig på? Självplågeri?? Lika begåvat som att inte hitta avstängningsknappen på tvn när man inte står ut med det som visas. / Petimetern. | |
|
,,när frågan ändå är uppe om annonser. Det är många gånger man funderar på annonsernas ursprung, då det är vissa namn som alltid lägger upp m-utrustning, fälgar, spojler, Navi, exion-facelift lampor m.m. Har dem bara en väldigt bra kontakt på ett gäng bilskrotar eller hur får dessa människor tag i allt? Specielt då folk säljer faceliftlysen med angeleyes och exion, såna lär man inte direkt för över när man säljer bilen, som personen skriver i 4:e annonsen. Och så undrar jag om efterfrågan på begagnade bromsbelägg och vattenpumpar är stort? Det är ju slitagedelar, så varför sätta på en begagnad sådant? Ja,, jag bara undrar. |
|
|
Har inga problem med vad folk säljer i sina annonser men man kan ju förmoda att en viss del nyare prylar kan vara stöldgods men jag retar mig på personer som inte tar bort sina annonser när grejorna är sålda finns annonsen bör prylarna finnas kvar. |
|
|
Håller med många här!, och det är frivilligt att läsa annonser så folk som är envisa och annonserar dagligen "samma" anonser gör inget fel. De som klagar och gnäller som gamla kärringar är de som gör fel, tänk om alla skulle klaga på sådant som de inte tycker om då skulle det bli kaos och elände i detta forum och det skulle tvingas läggas ner. En annons som beskriver vad som säljs på ett korrekt sätt är och förblir seriös oavsett om den dyker upp dagligen, detta visar bara på en ambitiös person som verkligen vill sälja, skillnad vore om personen skickar in 4 annonser per dag som innehåller innehåller liknande saker som dessutom innehålelr tex reklam eller andra icke BMW-relaterade skaer. Det är bättre att lägga resurserna på sådant som påhopp, rasistiska uttalanden, hot, anklagelser, förföljelser, sex diskriminering osv sådant som kan skada forumet och dess medlemmar. Personligen är jag trött på de fälgannonseringarna som funnits ute dagligen i 5-7 olika annonser som matas på så ofta att man knappt hinner annonser sjäklv innan ens annons försvunnit. Dessutom är jag trött på alla sönderstylade BMW som bättre skulle platsa på någon Bilsport-sida samt den här förskräckliga trenden med tribal-symboler, deklar både på bilar och folk i kombination med neon-rör. Den stora skillnade är att jag klagar inte och skulle inte starta en tråd om sådana bagatellartade problem!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.