|
|
|
|---|---|
|
Hitta lite bilder på 80-tals stylade E24:or Länk Notera de 4 slutrören i mitten Länk | |
|
Så fult, med endå så tufft =) Gillar monitor installationerna i instrumentbrädan =) "Vi går på stigen som går till..." |
|
|
Jag måste nog också ge full poäng för tv-installationerna. Om några år kommer nog många stylade e36 att förundra oss på samma sätt. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
| inte riktigt min stil speciellt i den gule färgen.. inredningen var däremot riktigt cool | |
|
Fan vad fult!! Jag som hela tiden trott att e24 varit befriad från stylingsepidemin som började härja för några år sem med vingar, lexus bakljus osv.. Är väl för ung för att ha kommit i kontakt med sånna hemskheter från 80-talet. Ändå kul att se vad för dumheter folk sysselsatte sig med då :) |
|
|
Jag har en tysk bok "BMW-Veredlung" Länk från slutet av åttitalet vars omslag pryds av den gula bilen i länken. I den finns det gott om ”förädlade” BMW som får en att le samtidigt som man må illa... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| det bästa med 80-talet var att många byggde om inredningarna .... det skulle vara lyxigt helt enkelt.. har en en e24 med kylskåp bak och en massa annat lull lull | |
|
Gemballa 6:an var ju grym! Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.