|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte en BMW 530d E39 2001 för någon veckan sedan men nyckel till det löstagbara draget hade han slarvat bort. Någon som har något förslag? kan man köpa extra nyckel eller finns det något sätt man kan fixa det på. ta av draget alltså:) /X-MaN | |
|
Kanske kan gå beställa en ny nyckel på chassinummret hos din bmw-återförsäljare? //Roffa |
|
rsarits |
Vad är det för drag? På ORIS så kan du borra ur skruven som håller vredet, och på det viset komma åt låset. Det går ju förstås inte att låsa sedan, men bilen går genom besiktningen då man skall trycka in och vrida för att lossa. |
|
ok... skall kolla med bmw först om det inte det går så får jag väl borra bort det.. behöver ju inte låsa fast det egentligen. e ju bara ta bort det när jag inte behöver ha det ju.. tckar |
|
|
Westfalia är det fabrikat som orginalmonteras: Länk Den här killen säljer och monterar Westfalia och han annonserar att han är i Göteborgsområdet i dagarna. Han kanske (om det är rätt fabrikat) kan ha delar:Länk AE |
|
lob |
Ring till RD Släpvagnsteknik AB Toregatan 6 686 95 Västra Ämtervik Tel: 0565-505 40 Fax: 0565-503 48 e-mail: info@slapvagnsteknik.se Så kan de säkert hjälpa dig. Lars |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.