|
|
|
|---|---|
|
Den här vagnen väckte kraftigt ha begär..:-) lite mera än ett konfilter och vinge där bak.... Länk MVH Pelle cs4605 | |
|
Kanske tid för en porsche igen MVH Pelle cs4605 |
|
|
Duktigt Ful! Kanske rolig & snabb... men Ful!! ;-) //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
netsix |
Håller med Constrictor, den var ruskigt ful. Det går en röd 911:a i Stockholm med Chevy V8 i. Den tror jag bara är något breddad och så sitter det bur i den annars ser den så gott som orginal ut. Skall tydligen gå ruggigt bra. /netsix Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Netsix.verkar vara nån typ av standardkonvertering för tjockhultare,hamnade bredvid en "fläskmerca"450sel i Onsdags med likadant koncept. iofs.förstående du kan renovera 3 cheva motorer mot vad en MB450V8 kostar. MVH Hasso |
|
Nja den var väl ingen skönhet direkt, inte i mina ögon iallafall. Går nog som ett skott men utseendemässigt finns en del att önska. Länk |
|
järnet |
Urk! |
| fy | |
|
Bläää.... who dares wins... |
|
|
oj den va då jätte snygg....*NOT* go for 540 manuell |
|
Richie L |
Bland det fulaste jag sett. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Motorbygget ok, men resten finner jag inte ord för. MVH Hasso |
|
Hujja...den var ruggigt ful Mvh Marcus |
|
M-3 |
hmmm,inget i min smak.men motorn är nog "gullig":) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.