|
|
|
|---|---|
niclas |
Skulle vilja ha tips på bra bolag som vill försäkra min m5:a Den är helt ny importerad (95:a). Jag vill inte betala några fantasipriser, har varit i kontakt med några och dom vill ha från 14 och uppåt, jag är 25 år. Väldigt tacksam för hjälp...... |
pasi |
kolla med sockenbolagen fick min 740 för 8500 där billigaste jag kunde hitta iaf h/pasi |
|
Samma här hade en 520i Touring -95 (imp.98) och alla bolag ville ha runt 7-16000:- för den, men så ringde jag Sockenbolagen och de ville ha 4400:- för den, så i mitt fall så var det självklart.. Niclas Längst ränder vinner... |
|
|
Synd bara att vi mitt län så finns det ingen representant.. :/ (Västmanland) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Kolla med SUSAB, 08-544 766 00. Var ett par tusenlappar billigare än alla andra jag kollade med för min 540 -93. Jag är 26 och bor i Stockholm så jag kan ju spara en del slantar med "rätt" försäkring... Fredrik B |
|
|
Det lönar sig att söka varje år.. Annars tror de att man bara betalar och då har de en tendens till att höja premien... Längst ränder vinner... |
|
|
Skickade en förfrågan till SUSAB, och här är svaret: Hej! Tyvärr tecknar vi inte denna bilmodell... Mvh Riki / Susab ...detta gäller en M5 -92. hmm Vroom |
|
| Har en m5 -90 i länsförsäkringar. Betalar 2600 helår halvförsäkring. | |
Falklander |
Länsförsäkringar är ett bra alternativ...Kolla med dom... och Varning för Folksam, låga premier men zip respons om någonting händer...eller åtominstone krångligt som f.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.