|
|
|
|---|---|
hampe m3 |
Hej allihop, finns det ngt sätt för att få bort dessa livs farliga hjälp medel som gör att det nyper till rejält o effekten försviner genom shikanerna på berslags vägen ;) Kör absolut ej hårt med lilla Norpan, men prövade att stressa henne lite genom rondelerna, precis när det roliga börjar börjar flipperspel liknade syndrom (anti spinn lampan) samt ett väll tilltaget men mkt tråkigt effekt bort fall samt att det hugger till häver den till tänkta sladden. Vill gärna ej att Norpan ska bestämma över mig bakom ratten nu när snön snart kommer, för ngn tur hinner vi allt med innan hon ställs av. mvh hampus |
|
Håll in DSC-knappen några sekunder för att koppla ur alla hängslen och livremmar, det står väl i instruktionsboken för övrigt? Min bil: Länk |
|
hampe m3 |
står på att göra listan att åka till bmw och köpa ny bok på svenska, men så mkt innan som ska göras, va senast idag ute hos min barn doms kammrat på hans firma o hissade up henne och beundra henne undrifrån. En väldigt ren o fin dam fick man se ;) Får ta det med boken då hon ska in nästa vecka och få en ny huv. Har prövat det där med att hålla in DSC knappen, men tycker att den bryter då det går för brett eller så har jag helt och hållet misslyckats totalt. ska man göra det med motorn igång eller enbart nyckeln i läge 1? mvh hampus |
hampe m3 |
Följd fråga, ska det lysa i kontroll panelen eller ej då det är urkopplat? Som ni förstår förstår jag inte ett ord tyska. mvh hampus |
|
Tyck EN kort tryckning på DSC før att koppla ur Antispin: ANTISPIN lyser gult i IKE. Tryck och håll inne DCS i ca 3 sek før att koppla ur Antispin + Antisladd: ANTISPIN + ABS lyser i IKE. ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
|
...skall narurligtvis vara DSC i andra stycket oxå ... inte DCS... ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
hampe m3 |
Bockar och bugar, ska prövas när tillfäle ges. mvh hampus |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.