|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
M6 utan att tveka. Så mycket lättare är ju inte M3 jämfört med M6:an, vad har har sett är det 1655kg kontra 1710kg. Skall du ha en lätt bil får det bli en Porsche |
|
|
1655kg vs. 1785kg ska det vara, det är ändå 130kg. Ska det vara en lätt bil ska det vara ett hemmabygge, specialversion eller gammal bil. En 997 Carrera's tjänstevikt: 1470 kg, väger inte helt gratis heller :( Mvh, /Wille |
|
|
WilleW: Då hade jag fått fel info. Det ändrar ändå inte min uppfattning om att jag hade valt M6 över M3. |
|
| Nej inte slutkörd de första v10 hade fabriksfel så de har bytat ut motor. | |
|
M6 ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
|
Efter att ha legat bakom en Space Gray M3'a under en längre stund i trafiken imorse, sett den röra sig i trafiken, hört den underbara motorn på lite olika varvtal, så är jag ännu mer övertygad om valet! M3 solklart!! Mvh, /Wille |
|
|
Lyssna på en M6:a så ändrar du dig. :) Min E91 står bredvid en sepang-bronsmetallic M6:a och en Gallardo Superleggera i mitt garage, nästan så man skäms över "skitbilen" när man står där och dreglar. :D (Sepangbronsmetallic är för övrigt SJUKT snyggt på M6:an.) //H |
|
|
Jag har hört M5 och M6 ladda ur massor med gånger... det är riktigt välljudande motorer, höga varv och V10, mumma! Rekommenderar en egenupplevd betraktelse av nya M3'an. Som det finns en annan tråd som beskriver, bilder lyckas inte riktigt återge e92 M3, men IRL sticker den definitivt ut och ser otroligt väl sammansatt och bara allmänt grymt snygg ut! Sen låter inte M3'an kattskit heller :D Länk Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.