|
|
|
|---|---|
| håller på att sätta in mina nya angeleyes oneblock, men får inte in dom. måste man ta av frontplåten eller går det endå? | |
|
nej. du måste inte, du får hitta rätt läge =) va inte rädd för att trycka lite, |
|
| hehe de e de jag e rädd för :D har fått på den ena nu men vetifan hur så vet inte hur jag ska göra på den andra nu :D | |
| det är bara att trycka lite. | |
| fick dit den nu. blev riktigt nice :) | |
|
Vilka köpte du och var? chrome lr svarta? Lägg gärna upp bilder om du vill=) Funderar på att uppdatera min oxå. |
|
| köpte svart modell oneblock. ska ta bilder ikväll. kan lägga upp då :) | |
|
Länk så där blev mina blev ganska bra de kostade en 1900kr tror jag det var eller 1500kr |
|
|
så här blev mina. Länk Länk mvh |
|
Mattias_johan |
Såg riktigt bra ut ju. Var har du köpt dom? |
|
Ser ut precis som mina från stylabilen.se Mvh Anton |
|
Mattias_johan |
Jo modellen finns tydligen hos de flesta stylingfirmor men har dock fått en hel del klagomål i kvalite |
|
MOOSE : sälja din m-front =) ?????? Har oxå en silvrig e36:a |
|
|
De där ser ut precis som de jag köpt, försökte montera dem i helgen men det kändes lite lätt omöjligt just då men du har ju lyckats så det ska ju gå. vad jag funderar på är hur löste du den elektroniska höjdjusteringen? - på mina är där en plast-"skruv" i hålet där man ska montera motorn och jag får fan inte loss den? Några tips? :\ Gott nytt! |
|
|
På min e46 som ja bytte framlyktorna på fanns de ingen elektronisk höjdjustering på dom, där den kabeln skulle sitta för justeringen var det bara ett tomt hål för att lägga kabeln men den gör ingen funktion då såklart... /Rupesh |
|
| va ju ett tag sen nu jag hade min e36, men jag har för mig att det inte fans någon automatisk höjdjustering på dom | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.