|
|
|
|---|---|
loftahammar |
Funderar på att lacka om mina m5 fälgar vita, den modellen som sitter på e39, har en blå 328 touring bilder finns under min sida. Bilder på e36 med vita fälgar sökes oavsätt färg på bilen och modell... Mvh Robban Länk |
| tycker att det låter väldigt grymt men då måste bilen a ljusa detaljer så att säga.. med detta menar ja typ kromade njurar m.m för att det ska passa in bättre.. annars vore det trevligt med detaljer i vitt kolfiber :P då ade vita fälgar passat ur bra som ellst | |
|
Neeeej.. Den e ju såå fin med dem kromade fälgarna. Inte förstöra bilen på de sättet =) Låt någon göra om dem i PS så du får se hur de ser ut med vita. Kan ju bli snyggt, eller?? Mvh Markus |
|
| en till sak jag kom på är att om du ar vita fälgar så skulle det passa mycket bättre med dessa lysen Länk | |
| Vita fälgar är alltid helrätt, så är det bara. Kanske lite partisk efter att ha kört med vita 18". Visst får man tvätta imellanåt, men det är det värt. | |
loftahammar |
ok det är lite delade meningar ser ja:) men är som sagt inne på att lacka dom vita. Det finns ingen här på forumet som kan köra min bil med dom fälgarna ja har i PS?? kan ju i så fall ta en bättre bild... Mvh Robban Länk |
|
Är du aktiv på garaget.org så kan du ju alltid höra med folk där. Mvh Markus |
|
loftahammar |
Jo visst är ja det, får kolla lite där Till garaget: Länk Mvh Robban Länk |
|
Så här kanske?: Länk |
|
|
Tozzy: kul att du kunde ställa upp. det blev jätte bra. loftahammar: jag tycker du börjar slipa och lacka genast :Dsnyggare änn så blir det inte. fan det passar som handen i handsken |
|
loftahammar |
Ja det får bli så, får börja när vintern kommer. Tack Tozzy för bilden Mvh Robban Länk |
|
Hehe, blir mycket tvätta fälg i framtiden hör jag :) Det blir nog riktigt snyggt /Thomas |
|
|
Min 323 Touring med vita 17" Fondmetall Länk |
|
loftahammar |
Tozzy: du har inte lust att lägga till lite vitt på den här bilden, den är väl lite bättre tagen än den andra?? Länk Tack på förhand Mvh Robba Mvh Robban Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.