|
|
|
|---|---|
wowwe |
Hej jag undrar hur många av er har barn som har en E90/E91 ? Får barnen plats där bak eller blir det för trång och man måste nästan sitta fastklistrad i framrutan för att barnen skall få plats med benen. Jag går i bilbytar tankar och funderar på en 335i/T när faceliften kommer. |
|
tycker det är väldigt bra med benutrymme i baksätet, även för vuxna :) kör 330dA -06 |
|
|
Klart barnen får plats, ta med dom ner till din handlare och provsitt. Lycka till! //Stefan |
|
|
Tycker "90" serien har skapligt med plats i kupén. Känns inte så bred men däremot ganska lång dvs. bra benutrymme. Tyvärr föll lotten på en annan större bil när vi skulle byta ut vår gamla touring. :( /L |
|
|
Om du inte med barn menar tonåringar på 190cm så bör det inte vara några problem. Upplever E90 som ett steg större än E46 och även i E46 kan man sitta bakom mig som är 194cm, åtminstonde om man är 170cm eller kortare. ___ //Ulf |
|
|
Har kört med två vuxna bak och med 8-åring + 3-åring. Båda alternativen fungerar utmärkt. 3 Vuxna med full golfutrustning var heller inga problem. Man sitter bra dessutom :-) Det enda som kan störa baksätesfärden för vuxna är om de i framsätet bestämt skall sitta "på golvet", då blir det ont om fotutrymme bak. |
|
wowwe |
Mina barb sitter i bilbarnstolar och är 2 1/2 och 4 1/2 år |
Buspelle |
Absolut inga problem. E90 har ju ungefär samma innerutrymmen som E39. |
wowwe |
Jag hade en E39 innan och den var precis lagom invändigt :) Som sagt nu när jag endast kör med en sulky i bagage utrymmet så borde det inte vara några problem. |
|
Jag har två barn, varav en sitter bakåt, och vi har en e46 kombi, så en e90 borde inte vara något problem. Det är lite trångt att sitta framför den bakåtvända stolen, men det funkar (och jag är 190 cm...) /H |
|
|
När jag var en liten unge åkte vi 6 pers i en folkavagn.Det var inga problem. Jag satt ibland inklämd där bak. Men ibland satt jag i knäet på någon därframme.Vi hade ingen egen bil och alla släktingar hade folkabubblor från 52:or till 58:or. Det var tider. Någon hade en Volvo PV.De var rymliga. Bäst åkte vi i gangstercittran som en granne hade. Citroen B11 alltså. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.