AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
765

BMW Fahrer-Training (förarträning)

la
132
larpan
m535i -85
fick med en BMW Farhrer-Training då far min köpte sin m5:a.
som han var vänlig att ge till mig efter lite tjat ;) hans intresse är dock inte bankörning. iaf så är det inte säkert att jag kan ta mig ner till Nurnberg-ring
där träningen kommer att ske innan erbjudandet upphör. (i februari)
det handlar om som jag förstått det (inte så bra på tyska) 3dagars träning med en m3:a på nurnberg-ring. vet inte hur det är med logi osv. men kan kolla upp det nogrannare om intresset finns.

värdet på det hela är iaf 10000kr.
priset av mig får vi diskutera.
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Mer info: Länk

BMW Club Schweden-BMW SportClub
Varför i all världen vill man inte förkovra sig i bilkörning på den roligaste av alla banor i världen, Nürburgrings Nordslinga? I Den grå forntiden då jag årligen besökte detta evenemang ingick inte logi utan det fick man betala själv . däremot hade de hjälpt till med att ordna inkvartering i trakten åt alla som ville. Vad som gäller nu får du väl reda på om du kontaktar arrangören. Kom ihåg att du är där för att lära dig och inte för att stila med vad du kan. Stryk allt annat ur almanackan, töm spargrisen och åk, annars kommer du att ångra dig, länge./ En som nött bilen på många kurser och haft nästan lika roligt varje gång, fast roligast första gången./ Aldrig fullärd.
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Din far har köpt en M5:a och vill inte åka på BMW Fahrer-Training? Obegripligt.
-P
544
-Per-
M5 (03.01)
Intresse för bankörning eller ej är ju inte det viktigaste, även om man kör och undervisas på en bana kan man lära sig mycket som man har nytta av på vägen.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.