|
|
|
|---|---|
|
Tack för alla tipps & trix ni delat med er. Idag blev det så en 328Ci, en 00:a med all utr. utom lucka, PDC o regncensor. Ja lite får man ju göra själv på gammalt manuellt sätt. TV, Navi & tel var ju roliga grejer. Tänk om man fick fram manuler på Svenska!? Däckbyte i sommar! Var finns prisvärda 18"? Försäkring var ett kapitel för sig. Skandia->if som jag varit trogen och lojal mot ville (utan att rodna) ha 12.000/år (Stockholm, maxbonus & gammal gubbe). Med hjälp av nedanstående länk så la jag om ALLA mina försäkringar till länsförsäkringar. 328:an hanade under 6.000/år direkt. Länk (under kalkyler & lån) Bilen ja? Här är den: Länk från Dusseldorf... Kolla även den värsta länksamling jag sett: Länk | |
|
Manualer på Svenska fixar du lätt på BMW. Brukar ligga på ca 100 lappen per st. Bara ta med den manual du har eller skriv av numret så fixar det sig. Lycka till med pärlan. |
|
| En får tacke igen...... | |
D.P |
Hej leter precis efter en likadan får man fråga vart du köpte den, fick du hjälp att ta hem den, och vad fick du ge. Väldigt tacksam för svar. Mvh Danne |
|
Verkar vara en riktig pärla! mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
| En del däck till hyfsade priser finns på molway.se | |
| skulle bara rätta till... molway.com , istället för .se :)) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.