|
|
|
|---|---|
|
VARFÖR går min 325 e36:a bara på 5 cyl.? detta hände efter ja tvättat den.. gick å funderade ett tag för först var den helt död. sen tog jag upp styrenheten (Motronic) .. å visst där var en massa fukt. torkade den och sen nu går den bara på 5 cyl.? Uppenbart lär ju något ha pajjat. i boxen eftersom ja provat flytta runt spolarna och problemet flyttas inte då från cyl till cyl.. kan nämna att det är 5:ans cyl. som inte vill gå. hur löser jag detta fortast möjligt. denna bmw har ja ju bara ägt i ca 24 timmar haha ;D så med andra ord inte så inne på jusst denna bil. tacksam för svar/Erik No real Shit just Turbo Power. | |
|
Hejsan och välkommen in i värmen på forumet :) Personligen hatar jag elektronik och jag tycker du borde göra en felsökning på bmw. I Grästorp där min bmw verkstad ligger kostar det 350 kr. Det kostar säkerligen något liknande där du har din återförsäljare. Hoppas du får ordning på det. |
|
|
JA: nu går den letade upp en ny styrenhet. fint :D men till de tråkiga ja han ha bilen ifred i ca 10 timmar sen var det någon människa som stal ena grillen :/ å samtidigt tog dom polarens e30 grill. att inte folk har bättre för sig?!?! så om någon har en grill över så kan ni hojta. |
|
|
Vad bra att den går på alla cylindrar igen, annars har vi fått hänvisa dig till Audi- eller Volvo-forumet där de är mer öppna för haltande motorgång (läs 5-cyl) :) Här kan du hitta lite grillar (även om grillsäsongen lär vara över uppe hos dig) Länk AE |
|
| HAHAHA ja sant. hade en audi coupé tidigare.. axxade som en pormask jämnfört med bmw:n å ändå skiljer det bara 0,2 liter i volym :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.