|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet om det finns M5-fälgar till E-36? Alltså dom fälgarna som E-39an har... Livet är för kort för att köra diesel!!! | |
F.Nilsson |
Japp det finns det,Need For Speed har dom men finns ju fler ställen. |
|
Om du menar replicafälgar stämmer det. Men det är inte BMW-original. Mvh |
|
F.Nilsson |
Johan B har rätt, det är replica fälgar glömde skriva det.Jag har inte sett några BMW orginal,finns det? (alltså till E36) |
|
Inte i BMW-fälgkatalogen åtminstone. Mvh |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Kan det vara dom här du menar som en Kumlakollega har?? Såg hans bil för någon vecka sedan tjusigt värre var det.Men förmodligen icke orginal, det får du fråga honom om. MVH Hasso |
|
Tror det. Jag såg på en M3a som var på börsen för ett par veckor sen... Såg jävligt fett ut på den men det stod att värdet på fälgarna + däcken var 50 000 så det borde ju vara BMW orginal... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Nu har jag, kollat annonsen på m3an i börsen, det måste vara orginal för dom är inte likadana. Det är mycket djup i fälgarna bak... Bilen är även breddad, (förmodligen utvalsade skärmar) Men det konstiga är att fälgar från E-39 ska väl inte passa på E-36 för att E-39an har väl större nav??? Kanske går med såna navringar iofs... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
Danske Magnus |
Mycket snack om diesel !!! Kom ihåg att ""spännande män luktar diesel"" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.