|
|
|
|---|---|
|
Nån som kan komma me tips på ungefärligt värde på min kärra? Rullade ut från fabrik 2003-10 - facelift. YM04 gått ungefär 10k mil i skrivande stund, M-sportpkt II, aerodyn pkt, hardtop, 18" vinterdäck (odubbat), vindskydd, Skick är nästintill nytt, mycket fin i lack å inredning. Spinner som en katt, servad precis som den skall, full full dokumentation, har själv hämtat den från tyskland, har bra kontakt med förre (första) ägaren. Bilder och utrustning finns på. Länk Mycket uppskattat med ett seriöst värderingstips då jag är lite sugen på en M3 cab istället... är enormt nöjd med bilen, men liiiite mer motor hade inte varit helt fel. // C | |
|
Nu är jag ingen expert på e46 cab värderingar, men jag tror att det är nånstan mellan 220-240' försäljningspriset skulla landa på. Mvh Marin |
|
|
Tror ungefär som Marin, kanske inte så högt som 240 men väl 210-220 tkr i slutpris. Välutrustad gör den attraktiv men milskräcken är djupt rotad i medelsvensson + att det är allt annat än säsong för att sälja en cab. /// Erik |
|
|
Sant, ingen säsong direkt för cab försäljning just nu, och den får nog finnas kvar i min ägo tills nästa vår iaf. flera som kanske har något klokt att säga? |
|
|
Jag fick i slutet av juli i år 260-270. Kommer f*n inte ihåg riktigt. BMW 330 cab M-paket Induvidual 02. Svart utan Hardtop Orginal M3 18" Den var fullutrustad med allt då menar jag allt. Det har jag har koll på. Import! 6000mil. Jag fick bra betalt men så var den stilren och unik. Sälj ivår och köp M3cab i höst om du kan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.