|
|
|
|---|---|
|
Behöver få ut mina fälgar ca 20mm. Vart kan jag få tag på spacers i den storleken? Bilen är en 320 E90. Nån som vet? Mvh | |
| Närmaste riktiga gummiverkstad ska kuna lösa det år dig | |
| Ska ta och kolla med nån. Tack | |
|
Du kan kolla på dom här sidorna om det kan vara till någon hjälp. Länk index.php?cat_id=25 Länk. Länk BMW is my style |
|
|
Se till att de har styrning i navet bara som i den mac-jones sista länk. Billiga allroundlösningar typ shimsbrickor med ovala hål borde ur säkerhetssynpunkt vara förbjudna. AE |
|
|
Tack så mkt för era svar. Jag har kollat på sådanna allroundlösningar som du skev om. Tycker oxå att det verkar lite riskabelt att använda sådana. Vill ha bra kvalitet. mac-jones: tack för länkarna. |
|
|
mac-jones: I din sista länk var det spacers till en E46'a. Passar dessa på e90? |
|
|
Det går bra då de har samma bultcirkel och navdiameter. De flesta BMW har ø72,5 med några få undantag, bl.a E39. Länk AE |
|
| Tack. Då vet jag. | |
|
Snälla gör det inte!!! BMW har lagt ner enorma resurser på att fixa geometrin på bilen och sen sabbar man det med spacers... |
|
| håller inte riktigt med utsagan från föregående, vilket betyder att man då måste hålla sig till originala fälgar oxå, pga eftermarknadsfälgar har oftast annan ET, oftast oxå mer aggressiva än originala fälgarna, eller är jag alldeles ut å cyklar? | |
|
Nu har jag beställt. Ledsen linusnordholm: det ser riktigt illa ut om jag inte skaffas spacers. Fälgarna är inte Bmw original så de sitter för långt in. Måste göra något åt det. :) |
|
|
Glöm inte längre bultar! BMW CS #5206 |
|
|
Nike79 vad beställde du för S-plattor? BMW is my style |
|
|
Jag beställde Spacer typ B 20 mm från Styletech. Får dom på Onsdag. Tack för länken. |
|
|
Du kan väl länka ut lite bilder när allt är på plats så man får se hur fett det blir. ///Mac |
|
| Det ska jag fixa.:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.