|
|
|
|---|---|
kneta |
HEJ jag ska byta koppling o urtrampningslager + dämpare o fjädrar runt om på min M5a och undrar om nån vet vart man kan köpa dessa grejor om de finns nån bra sida på internet eller så. skulle gärna vilja ha en verkstads handbok på svenska. tacksam för svar. M5 POWER |
| På BMW förslagsvis, de har en väl beprövad kvalitet. Är du dessutom medlem i www.bmwcs.com så får du rabatt på delarna samt kan ta del av klubbens aktiviteter. | |
|
kolla även www.bildelsimporten.se Dom har grejer till bra pris Dom har även orginal delar.... kör i diket eller smaka på (¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸shockvågen ¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯) |
|
kneta |
jag har varit in på bmw o kollat men hittar inga reservdelar där menar du att ja ska ringa på bmw då eller? har även varit på bildelsimporten men de finns inget av ovanstående grejer där tänkte att de kanske fanns andra ställen som säljer bra grejer. tackar ändå för svaren :) M5 POWER |
| bmw har inga reservdelar på nätet. du får besöka en BMWhandlare eller ringa dom för prisuppgift. Går säkert att faxa också. | |
|
Nästan samma sak gäller för Bildelsimporten Dom har lite på nätet med om man ringer dom så fixar dom allt du vill ha Dom har även en kattalåg som du kan köpa så får du se alla deras grejer BTW, dom e trevliga och kuniga!! |
|
kneta |
ok tack o bock ska ringa runt. M5 POWER |
|
Ett tips är att kolla BMW billigare än de andra Tex bildelsimporten, varierar lite på vad man ska ha men stift är billigare på BMW ca 100 kr stiftet... gämför mellan dom... Patrik L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.