AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.069

Nu har jag sålt med Z3

ja
101
jayman
E61 525iT xDrive -10
Nu är bilen såld... och det var faktiskt först idag jag kom o tänkta på att den verkligen var SÅLD - tog 2 dagar o fatta :-) inte för att jag saknar den "jätte mkt" utan mer att den verkligen ÄR såld haha.

Är nu allstå BMW-lös - har både spanat på genren "roliga GTi-blar", finns E30 (svårt o hitta), billigare cab (Miata/Barcetta m.fl.), äkte Willys Jeep... meeeen just nu lutar det åt att bilintresset får svalna till i vår.

Vad har du för tankegångar om du skulle ersätta din Zäta/roliga BMW?
/J

______
Joel - Länk
Jag ersatte min Z3 2.8 med en 330i -01. Ångrar mig inte en sekund.

/Fredrik
Trottoarkantshatare

Min 330i Länk
Visa användare
1.189
t80196
328 Xdrive 2013

E30 320i -89 Cab

Joel!

Du skall så klart leta rätt på en fin E30 Cab, så kan både damen och junior åka med. Fina exemplar finns, även om merparten till salu är smaklöst stylade åretruntkörda vrak. Börja att hålla utkik nu och du hittar sannolikt ett fint ex till våren!

Mats
BMW CS #5847
Sålde också min zäta relativt nyligen, och köpte en 320 IM touring i väntan på ngt kul... Vet dock inte om jag ska ha en m5:a elr en 540 touring... Men satsa du på en e30 m3 - fina bilar det!

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?"
Le
1.615
Leffo
Trabant 601 -90
Z4 kanske?
Äkta Willys Jeep från 1944 med KSP-fästet kvar vore ju hur cool som helst...

/L
av
167
ave
520dAT -12
Jag har nu varit Z-lös i snart två veckor efter att ha sålt min Z3 coupé 2.8 som jag hade i 4 år. Viss tomhet råder men upptas rätt mycket av letandet av en passande 1-seriebil, som kommer bli ersättare.

Som större bil har vi en stadsjeep (varken X3 eller X5 tyvärr) så en bil ur 1-serien känns som ett perfekt komplement.
Ja, ave men köp för allt i världen inte en 116!

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.