AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.130

Vilka fälgar till 335 sedan?

Evol-79
Hej

Jag sitter just nu och funderar på vilka fälgar jag ska välja till bilen. inga av dem som finns på BMW bil konfigurator känns helt rätt. Vilka andra fälgar tror ni kan passa på den? De jag har tänkt på är M-dubbel 135 men jag vet inte om de finns till 335:an?

Tips??
Jag gillar styling 216, dvs de som kom på 320si. De är mycket snygga enligt mig. Här är en bild på hur de ser ut Länk
Såg att länken inte funkade, hotlinking verkar inte tillåtet. Bläddra ner till Styling 216 på denna länk så ser du vilka jag menar: Länk
Det blev lite många inlägg men här är en direkt länk: Länk
Länk

-Fri fart på Svenska motorvägar NU-
Fel länk men styling 225 gillar jag

-Fri fart på Svenska motorvägar NU-
mi
195
michael561
BMW 118iM -17
Kan intyga att 225:an är snuskigt snygg på i alla fall E92:or.
Evol-79
216 hade jag inte sett tidigare men den kan nog vara riktigt snygg.

225:an har jag sett på en E92 och dom är också snygga.

De som jag gillar (just nu, velar runt en del) är 162:an vilken ser ganska maffig ut. Men den känns inte så modern direkt.

Vet ni om M3 CSL fälgarna finns i en variant som passar E90? Och skulle de kunna se bra ut tro?

Det jag vill med fälgarna är att de ska se sportiga ut och framhäva att bilen har ganska breda däck bak.
mi
195
michael561
BMW 118iM -17
162:an är helt okej...ser dock ganska "standard" ut om du förstår vad jag menar...annars finns ju 230:n som är väldigt snygg.

Så länge du undviker 189:an så blir det nog bra :)
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Evol-79

19" Style 220 M3 E92 fälgar

Front 8,5J ET:29
Rear 9,5J ET:23

Länk

wowwe
225 är grym på E90
wowwe
Här kommer lite bilder :) Länk Länk
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
VMR CSL style fälgar passar alldeles utmärkt på alla E90:r
Evol-79
Det blir nog CSL fälgarna till bilen. Jag hittade en bild på en sedan med dem (eller liknande).

Jag vet inte hur man lägger in en länk men här kommer mitt försök till dett =)

Länk
Buspelle
Har själv 162an och den är helt ok om än lite "tam" o diskret. Alpina 19" är ju annars en av mina favoriter som 3-serien verkligen passar i. BMW´s 179 är också en läcker fälg. Annars finns ju som sagt CSL.
Evol-79
Ja just det, Alpina hade jag helt glömt bort. Jag har alltid varit svag för deras "classic" fälgar. Frågan är dock om det inte räcker med ett par 18" då. Tror att Alpinas 19" classic ser lite för mycket ut på bilen.

Men deras fälgar är väl ap-dyra?
Buspelle
Jag har sett den på bild med 19" och det är kanon, men visst räcker det med 18".
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.