|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Köp en bil du gillar så blir det nog roligare.. | |
|
Njae, brembobromsarna hör kanske inte till exakt samma kategori, men lik förbaskat overkill så det är trots allt lite batmanvarning på det. Nåja, jag förstår hur du resonerar :) Däremot inget som jag skulle montera på min bil då jag använder den till att frakta mig från punkt A till B och det skulle bli en sämre bil med det paketet på. Har visserligen 18" vinterdäck men jag byter gärna bort dem mot 17" istället eftersom det skulle bli en bättre vinterbil! Ett banmöte har iofs 120:n gått på då jag var så illa tvungen att ta den, men den kändes tämligen trist redan efter ett par varv. M-sportpaketet och trimchip till trots så är det ändå inget för banåka. |
|
|
Jonas T, Jag lär inte köra runt med Brembo-bromsarna nu i vinter, jag har inte tänkt åka på 19" vinterpuckar, dom är så jävla dåliga. Att det blir en sämre bil fattar ju alla, men det handlar inte om att göra bilen så bra som möjligt, men det trodde jag alla fattade liksom, den nivån har vi passerat för många många år sedan. Anders S. Det finns ingen bil under 300 000:- jag hellre kör runt i så jag förstår verkligen inte vad du menar? Jag har valt den här av en anledning liksom. Sluta älta det där nu, jag förstår att ni blr sårade när jag inte gillar bilens utseende. Snacka modifierng av den här skrothögen istället, det är mycket roligare. Det är trots allt det tråen handlar om! |
|
| Ja jag tycker de låter riktigt tufft iallafall :P Hade nog gjort samma sak om ja hade haft den där ekonomin xD | |
| Ta fram släggan och "modda skrothögen"! Jag tror du fabulerar. | |
|
steaman: Benägen att hålla med! ...eller jag hoppas det iallafall :) Att ge något man ogillar så mycket tid, kärlek och penger verkar för mig obegripligt? Bortkastat på flera plan. Köp en snorbillig vinterbil och spar pengarna till en F430 Scuderia till sommaren istället! ;) Mvh, /Wille |
|
|
"Köp en snorbillig vinterbil och spar pengarna till en F430 Scuderia till sommaren istället! ;)" Vad tror du jag har gjort. ;) Förstår du nu? Det här är bara en transportsträcka till något bättre. |
|
|
WilleW, Jag har sagt typ 10 gånger nu att jag vill snacka moddar till den här bilen, kan jag nte få göra det utan att du spammar sönder min tråd totalt? Det var precis likadant i den andra tråden. Blir det mer gnäll så lär inte jag lägga ut något mer på det här forumet iallafall, ni verkar ta det här på alldeles för stort allvar. |
|
| Allvar? Jag tror ärligt talat inte du är allvarlig öht, jag har svårt att tro på resonemanget. För min del behöver du inte lägga ut nåt mer. | |
| Okej, thats it. Det var ett jävla gnällande så jag skiter ärligt talat i det här nu. | |
|
Dennis82 Bli medlem på 1addicts.com forumet, där finns det folk som uppskattar den du gör för att vi alla delar samma intresse. |
|
| En pendlarbil som detta nu är? Så måste man juh ha fet multimedia anläggning med flertal basar och skärmar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.