|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Har kollat runt lite efter en 328e36 ett tag nu och funderat lite mer på denna, men jag vet inte riktigt om den kan vara värd dom där 69900:- som dom begär, skulle gärna vilja veta tex om miltal stämmer, dom övriga på blocket finns ju betydligt billigare med samma utrustning och miltal. Även hur firman är, har varit inne och pratat med dom ett par ggr och de har alltid varit trevliga och hjälpsamma men det har aldrig blivit något köp, tycker dom har lite höga priser. Länk mvh anders. | |
|
har inte sett bilen ifråga men ja tycker den e dyr. finns ju M3:or för nästan samma peng.. Lägg 10-15 så får du efter lite letande säkert en fin m3:a.. ///MVH Johan |
|
|
mjo. var och provkörde den idag faktiskt.. MASSA FEL... aldrig att dom får ut 69 för den... Tankmätare glapp fungerade lite när den ville, tripp/km räknare kass, (undra hur länge den varit det ) ac kass verkade det som., färddator kass, eller kanske var jag som inte kunde få igång den tryckte på check sen körde den nån check sen slocknade den igen., elhiss hö sida helt ur funktion så rutan åkte inte ens ner när man öppnar dörren. och en av säljarna åkte med när jag o en kompis skulle köra så vågade ju inte känna om den gick bra alls heller. funderar ju aldrig på bil där ifrån mer iaf. m3 är ju lite dyrare i försäkring dock. |
|
|
Jo d e sant att den e dyrare... Även om försäljaren åker med i bilen vid provkärning så tycker ja att man ska kunna dra ur den riktigt å se att den går som den ska, låt bara oljan komma upp arbetstemp innan du plågar ur den! Men den bilen verkar ju inte va nåt att hänga i gran, leta vidare så kommer du att finna en fin vagn till rätt pris! ///MVH Johan |
|
|
ja det kan jag lova att jag kommer hitta... kanske är bra tid att leta nu om folk inte vill ha dom o köra med på vintern så kanske det är många som säljer för att dom har dåligt med garageplats eller liknande eller vad tror ni ? ska man satsa på man/aut tycker ni då? vad kan man tycka är ett rimligt pris för en 96a med 18-22000 mil på mätaren i skapligt skick och utrustning för att vara så pass gammal ändå? tex skinn,ac,farthållare,stora ljudpaketet.? för mig känns ju som att det borde ligga nånstans mellan 40-55k men det kanske bara är jag, har ju bara haft 2bilar innan den jag har nu och ingen bmw. så jag vet ju inte. en snabbis till. kanske dum fråga men är det standard med lamelldiffad bakaxel på 328an ? tack sålänge. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.