|
|
|
|---|---|
|
Vad säger ni om detta Länk Är den för lik x5an eller vad tycker ni Kanske någon annan som har fler bilden än just denna i artikeln så man kan se lite bättre | |
|
Fler bilder här Länk Ja den är lik. Toyota Landcruiser fram och X5-klon från sidan och bakåt. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Framifrån ser de ju inte alls lik ut,men på sidorna och bak är de ju exakt kopia... Hoppas verkligen bmw vinner i rättsprocessen,tycker inte man ska få göra sånna här kopior. Är ju så mycket andra småsaker ang kopiering som är olagligt som är av mindre betydelse än detta. |
|
|
Den kommer inte stjäla några BMW-kunder i alla fall. Dom som köper dom har nog redan Rolex-kopia på armen och "Armani-kostym" från Dressman. AE |
|
|
AE: Den kommer inte stjäla några BMW-kunder i alla fall. Dom som köper dom har nog redan Rolex-kopia på armen och "Armani-kostym" från Dressman. Angående Rolex och Armani väljer då jag kopiorna i alla fall, även om jag nu har råd med originalet. Det är ändå ingen som ser nån skillnad här där jag bor:) |
|
|
´´BMW:s vd Norbert Reithofer kunde inte hålla sig från att traska bort och titta på den omstridda bilen i den oansenliga montern i Frankfurt.´´ ´´–Jag gillade den inte, sade han kort efteråt´´ Haha, skulle han de da`? BMW e lag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.