|
|
|
|---|---|
|
Hello World! Om man skaffar en digital TVtuner, måste antenner / förstärkare (2 st) också bytas? Har du kastat ut en analog tuner och den bara ligger och tar upp plats för dig? Skriv mig en powerpost !!! Jag vill ha en ANALOG tuermodul... Antenn / amp är inte så viktigt! (Skall brukas till ett "specialprojekt" som senare kommer att redovisas här på Autopower) ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... | |
|
Har inte själv bytt till digital men vad jag hört så rekomenderas det att man bör byta förstärkarna för att få en stabilare bild. I övrigt ska det vara plug-and-play. ___ //Ulf |
|
|
Då det analoga TV nätet istort sett är släkt så kostar en analog TV modul på skroten inte många kronor idag. Köpte en själv i Februari för 500Skr. //Tobmag |
|
|
Om man vill sälja sin analoga TV-modul så borde det löna sig att annonsera i något land som ännu inte gått över helt till digital-TV. Tyskland vet jag inte men Danmar ska inte gå över än. ___ //Ulf |
|
|
Tobmag: Jag bor i NordNorge så jag har lite svårt att komma runt till de stora skrotarna i Sverige. Vilken skrot köpte du din på? Kan ju naturigtvis ringa runt till de svenska skrotarna, men mycket enklare om någon av er har en till övers... ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
| Jag köpte till 2 st extra starka bmw org förstärkare och ersatte org,när jag köpte min bmw org hybrid/digital mottagare... | |
|
""Kan ju naturigtvis ringa runt till de svenska skrotarna, men mycket enklare om någon av er har en till övers"" Gör som jag... sök på bildelsbasen.se //Tobmag |
|
|
... har nu sökt i "bildelsbasen.se" utan träff på TV-moduler, men en massa annat skojj fann jag förståss... Riktigt eländigt upplägg på den siten enligt min mening... Svårt som F att finna fram, men det beror ju mest på att nästan ingen lägger in vettiga beskrivningar på delarna... ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
|
Kan bara instämma, jag sköte på > EL / GIVARE / DATABOX / SENSOR > sen skrolla ner till > STYRENHET > ÖVRIGT STYRENHET. Var precis inne och kollade och hittade ett antal TV boxar. Kolla på bilderna! //Tobmag |
|
|
Kan bara instämma, jag sökte på > EL / GIVARE / DATABOX / SENSOR > sen skrolla ner till > STYRENHET > ÖVRIGT STYRENHET. Var precis inne och kollade och hittade ett antal TV boxar. Kolla på bilderna! //Tobmag |
|
|
Du har inte ett art.nr till mig som jag kan søka på? Har bara art.nr før retrofit kit... ANALOG: 65500143550 DIGITAL: 65500397411 ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
|
... fann tre nummer till: 655069XXXXX ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
|
Fann en del videomoduler nu ja, men dom måste drømma nær de tror att de skall få upp till 6500.- før en gammal analog tuner fr 1997 :) Kan någon ge mig art.nr på antennførstærkare och annat som måste inhandlas før att få detta "upp och køra"? ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
|
Köp på ebay... Då kommer ni iallafall undan under tusenlappen. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.