|
|
|
|---|---|
|
Dålig kvailtet på videon men viket underbart ljud i denna CSL:en. M. Pedersen | |
| fy satan vilket ljud... en sådan skulle jag vilja ha :D | |
| Hahahaha.. Fan det låter ju nästan som min M3:a!!!!! nä skojja bara. Nä men det låter ju som en ruggig sport hojj för sjutton. Riktigt gött ljud må jag säga!!! | |
|
kopia av CSL ljudet på spring break (mantorp) förra året snuskigt gott ljud :-) Mpower |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Lät väl gött!! Men inget mot M88 och S38! =) Länk MVH Patrik "Hellre en BMW i garaget,än en Ford på verkstaden" |
|
Härlig film patrik. Skulle nog vilja säga så här: "Hellre en BMW på verkstaden än en Ford i garaget" Daniel Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
328CIA! Hahaha sant!!! Men jag syftar mer på mina erfarenheter med den sloganen! =) Min f.d ford var mest trasig....och M635:an brukas endast vid vackert väder och när tid finnes!(M635:an i garaget annars=) ) Ett annat talespråk gör sig även väldigt aktuell hos mig med, "Ingen Ford på min gård!!" MVH Patrik "Hellre en BMW i garaget,än en Ford på verkstaden" |
|
Jag tycker CSL:en påminde väldigt mycket om Loaded vad det gäller ljudet. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ja en sak är säker. BMW kan verkligen bygga motorer med skön sång. Lite friare andningsvägar på insug och avgassidan är det enda man behöver för att rysa av välbehag i hela kroppen! |
|
|
Klassiskt M3 E30 sång!! Nästan så det kn****r i öronen =) Länk In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Lite mer M3 E30=) Länk In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
fränt ljud i E30:n mvh, Figgeh~ |
|
|
låter gött med raka rör I dont drive fast But i fly low |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.