|
|
|
|---|---|
|
Tja! alla BMW ägare. Har ägt en hel del olika bmw bilar och nu är less. Köpte 525- 04 tråkigt som f*n. Nu har jag skaffat mig en Cadillac som är all utr, det enda som fattas är en nightvision kamera. Stereon har två kamera ingångar, souround, en DVD spelare och CD växlare, alla genom ett enda enhet, inkö digital TV.. Nu till saken, Är det någon som kan rekomendera en nightvision kamera, kosta var det kostar men det ska vara av bra kvalite. Som kan monteras kanske i strålkastarhuset eller i grillen. | |
|
Ingen som vet!! Äh, vem orkar kanske bry sig, men jag trodde att det var BMW som kom på nightvison i bilar, viste att det fanns inom det militära för många år sedan. Men det är alltså cadillac som har kommit på det 1999 att montera det i bilar. Det är ganska coolt. Fattar inte heller att man inte kan vara nöjd med det man har i bilen det ska alltid fattas något, suck suck |
|
|
Länk /Pulare |
|
|
Tack för tips med detta är barn leksaker, det jag söker har jag hittat men gissa priserna. Den som sitter i 745 kostar cirka 30 000 kr att köpa lös, den som sitter i mercan kostar cirka 40 000 kr och är så kallad thermo kamera. Den som sitter i cadillacen kostar över 50 000 kr och finns inte en i sverige. Samma kamera sitter i JAS gripen. Jag trodde att det skulle vara billigare och då har jag gett upp tanken. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.