AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.159

Nackstöd bak,BMW 328 cab -97

Ra
338
RasmusBMW
VW Golf GTD 2011 DSG
Carbon steel grey metallic
Bi xenon , DCC.
No turboshit - Only real Power - NOT 😉

Ski-doo MXZ X RS 2007

hej!
är ny här på forumet,har snokat runt här en lång tid men skickar nu mitt första inlägg:) har haft olika bmw och funderar nu på att åka och kolla på en 328 cab 97,men nu till frågan:på bilderna saknade bilen i fråga nackstöden därbak. är det inte standard utrustning? såg dumt ut.plus är det inte nåt slags överrullnings skydd i dom?

tacksam för svar! MVH Rasmus
ha
734
haack
X3 30d -18

de cabbar som saknar nackstöd saknar åxå överrullningsskydd..därmed inte sagt att de cabbar med nackstöd har överullningsskydd...självklart finns de ju dom som meckat själv me bilen å satt dit nackstöd i efterhand..eller tagit bort...men att ta bort nackstöd å behålla överrullningsskyddet är rätt dumt.

har bilen överrullningsskydd så ser du de lätt genom att på "hatthyllan" sticker ett par plastkåpor upp...å under dem finns överrullningsbågarna...

mvh

Visa användare
476
Markus_M3
M3Cab -97
En cab utan nackstöd ser för j-ligt ut + att det inte e speciellt praktiskt..
Inte skönt att åka en bil utan nackstöd + att överrullningsskydden saknas..

Mvh Markus
ha
734
haack
X3 30d -18

de beror ju helt på...i min cab sitter de M3-coupé stolar..å de ser de förj-ligt ut MED nackstöd...men de e klart..har man dedär vanliga sportstolarna som sitter i cabben så får man ju samma nackstöd fram å bak...å då harmoniserar de bättre...

Länk

mvh

Ra
338
RasmusBMW
VW Golf GTD 2011 DSG
Carbon steel grey metallic
Bi xenon , DCC.
No turboshit - Only real Power - NOT 😉

Ski-doo MXZ X RS 2007

bilen hann bli såld...:( men men det finns ju andra-med nackstöd bak!:)
haack -sa*tan i gatan va nice din cab är!! :D fick man från fabrik vällja m3 coupe stolarna?? eller är det eftermonterat?

sen börja jag fundera:kanske en 325 skulle passa mig bättre,jag bryr mig inte om effekt på låga varv,maxvarv är det som gäller med BMW s härliga sexor:) vad tror ni?

MVH Rasmus

En gång BMW-alltid BMW
ha
734
haack
X3 30d -18

tackar! kul att du gillade den!

stolarna är eftermonterat. vad ja vet så gick de inte att beställa så, men vem vet..individual kan man väl få bilen som man vill...;)

angående motorval så kan ja väl bara säga att skulle jag få börja om med min bil så skulle jag ha köpt en M3....;)
en cab är ju skönast i cruisingfart..å de finns ju dom som trivs med en 318 åxå så..

mvh

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.