|
|
|
|---|---|
|
hej! är ny här på forumet,har snokat runt här en lång tid men skickar nu mitt första inlägg:) har haft olika bmw och funderar nu på att åka och kolla på en 328 cab 97,men nu till frågan:på bilderna saknade bilen i fråga nackstöden därbak. är det inte standard utrustning? såg dumt ut.plus är det inte nåt slags överrullnings skydd i dom? tacksam för svar! MVH Rasmus | |
|
de cabbar som saknar nackstöd saknar åxå överrullningsskydd..därmed inte sagt att de cabbar med nackstöd har överullningsskydd...självklart finns de ju dom som meckat själv me bilen å satt dit nackstöd i efterhand..eller tagit bort...men att ta bort nackstöd å behålla överrullningsskyddet är rätt dumt. har bilen överrullningsskydd så ser du de lätt genom att på "hatthyllan" sticker ett par plastkåpor upp...å under dem finns överrullningsbågarna... mvh |
|
|
En cab utan nackstöd ser för j-ligt ut + att det inte e speciellt praktiskt.. Inte skönt att åka en bil utan nackstöd + att överrullningsskydden saknas.. Mvh Markus |
|
|
de beror ju helt på...i min cab sitter de M3-coupé stolar..å de ser de förj-ligt ut MED nackstöd...men de e klart..har man dedär vanliga sportstolarna som sitter i cabben så får man ju samma nackstöd fram å bak...å då harmoniserar de bättre... Länk mvh |
|
|
bilen hann bli såld...:( men men det finns ju andra-med nackstöd bak!:) haack -sa*tan i gatan va nice din cab är!! :D fick man från fabrik vällja m3 coupe stolarna?? eller är det eftermonterat? sen börja jag fundera:kanske en 325 skulle passa mig bättre,jag bryr mig inte om effekt på låga varv,maxvarv är det som gäller med BMW s härliga sexor:) vad tror ni? MVH Rasmus En gång BMW-alltid BMW |
|
|
tackar! kul att du gillade den! stolarna är eftermonterat. vad ja vet så gick de inte att beställa så, men vem vet..individual kan man väl få bilen som man vill...;) angående motorval så kan ja väl bara säga att skulle jag få börja om med min bil så skulle jag ha köpt en M3....;) en cab är ju skönast i cruisingfart..å de finns ju dom som trivs med en 318 åxå så.. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.