|
|
|
|---|---|
|
Har problem med fälgvalet... Svarta fälgar med polerad kant eller bara "vanliga" alu fälgar? Jag har en topas blå e46 coupe.. Har ni bilder på dessa färgkombinationer så är jag tacksam ! Mvh Martin | |
|
Jag har polerad kant på min topasblå coupé Länk fast inte svarta förstås BMW original passar ju också rätt bra. Länk BMW CS #5206 |
|
|
Tack..men jag har aldrig sett ett par svarta på en blå e46:a :P ingen som har bild på det? :) |
|
|
Förvisso ingen e46:a men ändå... Länk "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Jodå! Har några bilder på min E46 sedan med 2 st framfälgar passande en e46 M3 provmonterade på ena sidan. Fälgarna är 19 * 8.5 och däcken 235/35... Biderna är tagna med mobilen och ser ut som skit, ger dock ett litet hum om hur det blir. Funkar absolut med svarta fälgar speciellt med blackline men valde till slut ett par Dotz Mugello med svart på insidan av ekrarna och det blev hur bra som helst. Länk Länk Länk Länk Länk Och så dom fälgarn jag till slut valde... Länk Länk |
|
| Tack så mycket :) får se hur ja gör...för det är riktigt snyggt med båda olika fälgarna..! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.