|
|
|
|---|---|
|
- Jag förstår inte att man som bilägare inte kan erkänna sin bils brister!? Det skulle jag göra om min bil hade några! hämtat från bakrutedekal på en 528..... :) /L | |
|
Hehe...kaxigt!! :) Lite för kaxigt för min del då de inte ens stämmer... |
|
|
ALLA bilar har brister, förstår man inte det är man ute på hal is |
|
|
Det finns visst beteende som stör mig hos personer som blir för besatta av någonting - i det här fallet bilar. Vanligast hos Alfa- och Cittra-entusiaster men förekommer även i stor grad hos BMW-folk... nämligen det faktum att alla höjer sin egen skit till skyarna. "Ja Citroen XM är en fantastisk bil för den vågar stå ut och den går bättre och mjukare än en ny S-klasse, att Volvo 745 är världens säkraste bil- för det är ju en Volvo, och att Hyundai Santa Fe är en bil som gör sig framför ett gods lika bra som en Range Rover. Bla bla bla :) |
|
|
Det är nog så att när man "snöat" in på ett visst märke verkligen vill känna att bilen/bilarna man har är bra och inte skit....Det är nog "normalt" bland dem flesta bilintresserade att då tycka det man införskaffat är "bäst"...Nu vet vi ju att så inte är fallet utan allt är "mycket snack" och beroende på vad man som bilköpare vill uppnå med sitt köp osv.... (Nu refererar jag inte till dekalen som trådskaparen har utan generellt sett).. Vad som sedan är "bäst" beror ju på vad man som köpare prioriterar...Det har väl alltid varit så. Japp, så är det :) Mvh Janne. |
|
|
OM det skulle finnas en perfekt männsika så skulle de finnas en felfri bil men tyvärr, vi är långt ifrån ! Alla bilar har brister om det är en BMW eller en Volvo eller kanske en fiat ? Vissa mer vissa mindre :) allt beror på va som gjorts under helgen innan måndagen :) BMW FOR LIFE |
|
|
Men det är ju en kul dekal...:) "BMW six appeal" |
|
|
E38B12: Var det där en liten pik riktad åt mitt håll? :) Jag köpte nyligen en dekal på Citroënakuten med texten "Hellre en bil som fungerar ibland än en som alltid är ful", passar perfekt på min XM :) /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
Obs! det är alltså inte MIN dekal utan denna 528:a E39 påträffades i köerna vid E4 Solna, när jag var på väg till jobbet. Den skulle inte platsa riktigt på min bil då den saknar lite av den rätta glamorösa patinan. :) /L |
|
| Masten: Mina föräldrar har en XM. Den både fungerar ibland och är alltid ful :) | |
|
Masten, haha :) glömde bort att du faktiskt "kör" rymdskepp :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.