AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
892

bilder på lilla M3 vingen på E34

Visa användare
127
smileface
e30 325 cab -92
e34 525ia touring -96
snäla finns det nån som har satt den lilla vingen på sin E34? skulle väldigt gärna vilja se hur det ser ut.. jag vill ha en liten diskret vinge men kanske inte så liten.

tack på förhand

hellre GasHäng än RattGlapp.
Menar du läppen? Eller ska det finns luft mellan vingen och luckan? på länken finns två bilder men E39 M läpp på E34... Länk

Stephan

Visa användare
127
smileface
e30 325 cab -92
e34 525ia touring -96
ajjamen menade precis den... det såg inte så dumt ut.. fin bil.. jag har oxå en 540 manuell/6 men -94 riktigt rolig bil. är din orginal eller är det grejat med motorn??

Riktigt snygg, så ska en E34:a se ut. Fast jag tyckte inte riktigt att den lilla vingen passade på en E34:a.
Visa användare
127
smileface
e30 325 cab -92
e34 525ia touring -96
ag tyckte det var fint.. men helst av allt vill jag ha en annan vinge men vet inte vad den heter.. har hört att den heter nånting med hella men är ej säker.. den är ruskigt snygg tycker jag.. har en ac schnitzer vinge liggande nu men jag tycker den är lite för stor så jag står i valen o kvalet hur jag ska göra med den

smileface; Alla är orörda i maskin, dock hade #768 en annan motor ett tag (tyvärr behöll BMW den) sportavgassystem på gröna och svarta that's it, har funderat på kompressor men vilken skulle jag ha den i?! Väntar med trim tills jag har bestämt mig.

Läppen är det enda stylingen som är kvar från Herr Hansen: s tid med #788 i och med att jag gillar den, har till och med slagits av tanken på att ha läpp på fler av bilarna=)

Stephan
Gemini__
Har en olackerad ny läpp anpassad för E34 som ligger och skräpar, lägg ett bud.

//Thomas
Thomas trodde du hade fått på den på Avus, är 855: an borta?

Stephan
Gemini__
Njäe, monterade aldrig den =) 855:an är såld.

Rätt snyggt med läppen på lyckan, såg en bil med Hella vinge och en kapad läpp under såg trevligt ut. Lite e30 stuk.

Denna vingen jag menar + en läppen under. Länk

Stephan, jag har sagt det tidigare men det tål att sägas igen. Mycket imponerande samling! Ser en röd tråd. Köpt USA M5 skylthållare bak i storpack?

-Phil
No
358
Noel
E65 BMW 745 -02
E39 BMW 530dAT individual -99
jag har den där vingen på bilden.. funderar på att byta till en sån dära läpp i stället.
Vad tycker ni är snyggast?
Jag gillade inte min vinge alls i början men nu börjar jag vänja mig vid den och vet inte om jag vill ta bort den.....
ca
282
carlsson535
328ic-97
528ia-97
Stephan735i: Fan den bilen är ju i stort sett en ren kopia på min 540, samma fälgar o hela kittet, kul!
Visa användare
127
smileface
e30 325 cab -92
e34 525ia touring -96
jag gillar verkligen hellavingen ganska diskret men finns där igen.. den här vingen har jag nu men inte monterat än.. gillar inte den riktigt Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.