|
|
|
|---|---|
| Har äntligen köpt ett par ÄRLIGA M3 speglar och nu undrar jag om någon VET någon bra och billig lackerare i Malmö/Lund? Jag pröjsar lätt inte mer än en femhundring och något kvitto är naturligtvis EJ aktuellt ;o) | |
eddie |
De finns en ute i oljehamnen i malmö som bara lakerar BMW.Min kompis lakera hela huven på en 525:a för 800:-. Han gör mycke bra jobb. Montana |
|
Jag lämnade in mina saker på Lernia i Kävlinge. Det är ett utbildningscentrum för folk som ska bli lackerare så de kan därför inte ta hutlösa priser, enda nackdelen är att det tog ca 3 veckor innan det var klart men har man inte bråttom så är det ok. Jag tror inte att du får det för så lite som 500:- men hör med dem (nr står i Rosa Sidorna, fråga efter Steven på lackavdelningen) Mvh Carsten |
|
| EDDIE, har du adressen...? | |
| Ni som är blyga och inte vill skriva var man kan lacka "svart" kan ju kanske maila mej istället ;o) | |
|
Tjena. Tänkte mest på priset. Jag lackerade mina M3 speglar för 500 kr (utan kvitto) förra året så det borde inte vara nåt problem. Dock var detta i mellansverige, så det är nog inte så aktuellt för dig.. =) /Edvard |
|
RafkoM3 |
Var i oljehamnen lackerar han bmwsaker? EDDIE? /Rafael M3 Köhler Racing |
eddie |
Du vet var strippen e ute i hamnen.De e på en gata där på höger sida.Men ja ska kolla upp de så hör ja av mig snart Montana |
eddie |
Du vet var strippen e ute i hamnen.De e på en gata där på höger sida.Men ja ska kolla upp de så hör ja av mig snart (han kan göra de i svart) Montana |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.