AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.294

BRA och BILLIG lackerare i Malmö/Lund omr.

32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Har äntligen köpt ett par ÄRLIGA M3 speglar och nu undrar jag om någon VET någon bra och billig lackerare i Malmö/Lund? Jag pröjsar lätt inte mer än en femhundring och något kvitto är naturligtvis EJ aktuellt ;o)
eddie
De finns en ute i oljehamnen i malmö som bara lakerar BMW.Min kompis lakera hela huven på en 525:a för 800:-.
Han gör mycke bra jobb.

Montana
Ca
304
Carsten
BMW E36 325i Coupé -92
fullständig M-optik
Jag lämnade in mina saker på Lernia i Kävlinge. Det är ett utbildningscentrum för folk som ska bli lackerare så de kan därför inte ta hutlösa priser, enda nackdelen är att det tog ca 3 veckor innan det var klart men har man inte bråttom så är det ok.

Jag tror inte att du får det för så lite som 500:- men hör med dem (nr står i Rosa Sidorna, fråga efter Steven på lackavdelningen)

Mvh
Carsten
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
EDDIE, har du adressen...?
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Ni som är blyga och inte vill skriva var man kan lacka "svart" kan ju kanske maila mej istället ;o)
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjena.

Tänkte mest på priset.

Jag lackerade mina M3 speglar för 500 kr (utan kvitto) förra året så det borde inte vara nåt problem. Dock var detta i mellansverige, så det är nog inte så aktuellt för dig.. =)

/Edvard
RafkoM3
Var i oljehamnen lackerar han bmwsaker? EDDIE?

/Rafael
M3 Köhler Racing
eddie
Du vet var strippen e ute i hamnen.De e på en gata där på höger sida.Men ja ska kolla upp de så hör ja av mig snart

Montana
eddie
Du vet var strippen e ute i hamnen.De e på en gata där på höger sida.Men ja ska kolla upp de så hör ja av mig snart (han kan göra de i svart)

Montana
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.