|
|
|
|---|---|
|
Varför är det plötsligt så? Kan pumpen vara på väg att rasa? | |
|
Endera är det prostatan eller så är det bôs i sugsilen ;) AE |
|
|
Anders-72 - Hahahhaha.. pbentss - Min far hade samma problem på sin bil. Jag köpte nya spolarmunstycken och vipps så fick han vatten dimma igen =) Mvh Markus |
|
|
Ska kolla upp det! :) Men det funkade så sent som igår och båda munstyckena kan väl inte ha gått sönder över natten?! |
|
|
Säkert har trycket sjunkt av nån anledning, då bildas inte dimman, bara en klenare stråle. Halvstopp i nån sil, trött pump osv kan vara orsaken. FP |
|
|
Vad har ni för bilar? Har aldrig annat än strålar, trodde inte BMW hade "dimma" som tex VW o andra. *BAWORAK* |
|
| Vad heter dessa dimmunstycken? Jag vill också ha. | |
|
Sitter det något filter någonstans? Var i så fall? Eller finns det någon backventil eller nåt som kan kärva? |
|
|
Länk Hittar ingen sil. Kanske integrerat i pumpen. AE |
|
|
Jo, för tusan, pos.3 i länken är med två gånger i art. listan. "Strainer" är det. AE |
|
|
Har man problem med tryck i strålen kanske man kan prata med dessa grabbar ;) Länk AE |
|
|
Helt osant, flera som uppenbarligen har detta men inte reagerar på frågorna. Så återigen vad är det för dimmor nu pratar om??? Har ni specieella eftermarknadsmonterade munstycken eller vad??? *BAWORAK* |
|
|
De satt då på min bil när jag köpte den. Anders: Jag läste också bara Gasket! Hmm, är det lätt att komma åt där eller måste man riva ut något? Får kolla i helgen. |
|
|
Jag vet inte om jag ens har sett min spolarbehållare. Det är ju ett påfyllningsrör som försvinner ner någonstans. Sitter behållaren bakom framhjulet innanför innerskärmen tro? AE |
|
|
Jag har heller aldrig sett den, har iofs aldrig tittat efter den heller. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.