|
|
|
|---|---|
|
Länk Bak ser det ut att vara m-paket, men fram ser det ut att ej vara det... Kan någon kunnig "5:a" hjälpa mig..? Tack på förhand! ///Anton "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" | |
|
Det är M -front och bak ser det också ut att vara M -modellen. |
|
|
Fram och bak sitter M-kjolar men M-ratten saknas vilket borde betyda att M-pkt är eftermonterat. Så här ska en äkta M-ratt se ut: Länk Visst är den lik men M-ratten är helt 3 ekrad och inte de 2 smalare som sitter i den 540 du länkat till. M-rattten är dessutom tjockare och mjukare att hålla i. |
|
|
Det finns bara en variant av M-sportpaket till E39, I och II är för E46 då paketet förändrades. Bilen på bilden verkar inte ha M-sportpaketet monterat från fabrik då det inte är komplett. Förmodligen så är fram- och bakspoiler eftermonterat. Bilderna visar ju inte allt men det man kan se är ratten inte är M-sportratten utan den vanligare ratten samt att listerna inne i bilen inte ingick i M-sportpaketet utan i Lifestyle. Även klädslen är Lifestyle och fanns ej valbar med M-sport. Fälgarna är inte de heller M-sport men jag har för mig att style 32 fanns som ett alternativ. ___ //Ulf |
|
|
Tack för de snabba och utförliga svaren! "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.